:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

محصولات پارس خودرو مطابق با استانداردهای زیست محیطی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی میزان مصرف سوخت و مطابقت محصولات شرکت پارس خودرو با استانداردهای زیست محیطی را از مهمترین ویژگی های تولیدات این شرکت عنوان کرد.
کد خبر: ۱۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲

خبر اقتصادی: به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، ا... وردی دهقانی با بیان این نکته که برتری کیفی خودروها در نوع طراحی ، امنیت و راندمان بالای آنهاست، گفت: معمولا کیفیت خودروها بستگی به مدل و نوع طراحی ، امنیت و راندمان و قیمت خودروها دارد.
وی به  دلایل برتری برخی تولیدات داخلی  نسبت به سایر خودروها  پرداخت و افزود: برتری کیفی و رضایتمندی مشتریان از محصولاتی مانند محصولات پارس خودرو به مدیریت صحیح، حضور کارشناسان و متخصصان در این شرکت خودروساز بر می گردد که می توانند خودرویی را تولید و عرضه کنند که از کیفیت و ایمنی بالاتری برخوردار بوده  و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. 
وی موفقیت یک شرکت خودروساز را در تولید و عرضه محصولات با کیفیت ، اعمال سیستم مدیریت صحیح و کارآمد، استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا دانست و گفت: مسلما توجه به جدول ارزیابی کیفی خودروها که هر ماهه توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  منتشر می شود می تواند بیانگر سطح کیفی محصولات گروه خودرویی تولید داخل باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز با توجه به اهمیت مشتریان نسبت به رفاه و آسایش و امنیت در خرید محصولات خودرویی ، شرکتها باید بهترین محصول با بهترین خدمات و کمترین هزینه را در اختیار مشتریان قرار دهند.
نماینده ورزقان در خانه ملت در ادامه بر لزوم رعایت اصل مشتری مداری در صنعت خودروسازی اشاره کرد و افزود: چنانچه خودروسازان اصول مشتری مداری و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان را مورد توجه قرار دهند بی شک میزان استقبال مشتریان از خرید خودروهای خارجی کاسته خواهد شد.
دهقانی همچنین رعایت استانداردهای بین المللی در تولید  و رشد صادرات را از مزیت های شرکت پارس خودرو دانست و گفت : رشد بالای صادرات  و دست یابی به الزامات و استانداردهای بین المللی آلایندگی یورو4 ، از مزیت های محصولات شرکت پارس خودرو است.