براساس آخرين نتايج اعلام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضايتمشتريان از خدمات نمايندگيهاي ايساكو در سه ماه چهارم سال 91 نسبت به سه ماه سوم، بيش از 19 امتياز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 28 امتياز رشد داشته است.
خبر اقتصادی: علي نمكين مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو – ايساكو - با اعلام اين خبر گفت: بر اساس اين گزارش، رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو در شاخصهاي كيفيت خدمات نمايندگيها، تامين قطعات يدكي، مدت زمان تعميرات و هزينه هاي پرداختي توسط مشتريان، افزايش قابل توجه داشته است.
وي از ارتقاي خدمات پس از فروش براي پاسخ گويي هر چه بهتر به مشتريان، استقرار نظام جامع آموزش، تشكيل كانون مشاوران نمايندگيها، بهبود شرايط كار و درآمد آنها خبر داد و گفت: بهبود برنامه توليد با افزايش نقدينگي و عرضه محصولات جديد از برنامههاي در دست اجراي گروه صنعتي براي ياري رساندن به نمايندگيها است.
مدير عامل ايساكو، افزايش كيفيت، توسعه شبكه خدمات، بهبود تامين قطعات و تسهيل در ارايه خدمات به مشتريان را مهم ترين برنامهها و اقدامات ايساكو در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادي ذكر و اظهار اميدواري كرد، با حمايت مديريت ارشد گروه و بهبود هر چه بيشتر در اين حوزهها، بالاترين درجه رضايت مشتريان به دست آيد.