:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

معاون صنایع‌دستی به دومین اجلاس منطقه آسیا و اقیانوسیه می‌رود

معاون صنایع دستی و مدیر منطقه غرب آسیا در دومین اجلاس منطقه آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۷ که از ۲ تا ۶ مهرماه ۱۳۹۶در کویت برگزار می‌شود شرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
اقتصادگردان_ به نقل از  روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به دعوت غدا هیجاوی – قدومی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی از ۲تا ۶ مهر ماه در دومین اجلاس منطقه آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۷ با حضور سایراعضای منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی حضور می یابد.

این اجلاس در ۵روز برنامه ریزی شده و اولین بخش در این اجلاس به تصویب صورتجلسه نخستین اجلاس هیئت اجرایی منطقه آسیا و اقیانوسیه که ۲۷سپتامبر ۲۰۱۶ در اصفهان –ایران برگزار شد است اختصتص دارد. همچنین تصویب اصلاحات بررسی شده وپیش نویس قوانین منطقه آسیا و اقیانوسیه توسط هیئت رئیسه، امضا موافقتنامه با سازمان ها، داوری مهر اصالت سال ۲۰۱۸، بحث و بررسی برنامه ریزی استراتژیک دوره ۲۰۱۷ -۲۰۲۰ از دیگر برنامه های این اجلاس است.

 دائره المعارف آنلاین صنایع دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه و پروژه رنگرزی طبیعی نیز از برنامه‌ها و مباحث تکمیلی این اجلاس است.

همچنین، در پایان پیشنهاد نامگذاری سالانه روز صنایع دستی در سال های ۲۰۱۷تا۲۰۲۰ توسط دکتر بهمن نامور مطلق مدیر منطقه ای غرب آسیا شورای جهانی صنایع‌دستی در ایران  و نیز پیشنهاد تشکیل کمیته صندوق سرمایه مربوط به پروزه های منطقه آسیا و اقیانوسیه توسط خانم سوراپی و درخواست از کشور نپال(معاون آسیای جنوبی) جهت برگزاری مجمع عمومی آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۸ در شهر کاتماندو نپال مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.