:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد:

فروش قریب به یک میلیارد تومان صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز

آرمان تبریز:معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از فروش قریب به یک میلیارد تومان صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰







اقتصادگردان_ به گزارش آرمان تبریز، فرشاد به آفرین با اعلام این مطلب افزود: وی با اشاره به نمایشگاه ملی صنایع دستی استان که از ۲۰ تا ۲۴ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار شد افزود: این نمایشگاه با فروش  ۹۰۹ میلیون، ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان، رکورد چشمگیری از خود بر جای گذاشت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: از این میزان ۵۹۴   میلیون، ۵۱۲ هزار و۵۰۰  تومان جمع کل فروش نمایشگاه و ۳۱۴ میلیون ، ۶۴۰ هزار تومان در قالب سفارش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برنامه ریزی هایی در مسیر رشد فروش صنایع دستی در نمایشگاه صورت گرفت و آمار فروش جمع بندی شده ، نشان از فروش نزدیک به یک میلیارد تومانی، تولیدات صنایع دستی استان و دیگر استان های کشور دارد که موجبات رضایت هنرمندان حاضر در نمایشگاه را فراهم نموده است.

به آفرین ضمن اظهار خرسندی از استقبال پرشور مردم گفت: طی روزهای نمایشگاه، شمار بسیاری از مردم استان و نیز گردشگران داخلی و خارجی از غرفه ها بازدید نودند که بسیار دلگرم کننده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران و رقابت بین آنها می‌شود، افزود: شرکت در نمایشگاه باعث از بین رفتن واسطه‌ها شده و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود بپردازند.

بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر از هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه بطور میانگین روزانه ۱۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، گفت: این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان همراه شد.

به آفرین گفت: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز میزبان هنرمندان چیره دست ۲۹ استان کشور پهناورمان بود و در این نمایشگاه پنج غرفه برتر در بخش های غرفه آرایی، فروش، محتوا، حجم فروش و غرفه ویژه انتخاب شد.