:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
آغاز بررسی بودجه سال91 از 22 اسفند در کمیسیون تلفیق

مجوز مجلس به دولت برای پرداخت هزینه های جاری فروردین و اردیبهشت

نمایندگان در صحن مجلس نیز حداکثر یک ماه فرصت دارند تا بودجه را تصویب کنند چون با مصوبه روز یکشنبه مجلس و تصویب طرح 2 دوازدهمی بودجه، پرداخت هزینه های جاری از سوی دولت در فرودین و اردیبهشت دارای مجوز مجلس است و از خرداد باید مطابق بودجه سال 1391 اقدام شود.
کد خبر: ۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱
خبراقتصادی: عضو کمیسیون تلفیق بودجه از آغاز بررسی بودجه از امروز دوشنبه در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص کلیات بودجه سال آینده بحث و بررسی خواهد شد.






علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در مجلس  با بیان اینکه در روز یکشنبه آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق در 14 ماده تصویب شد، گفت: با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق، از بعدازظهر امروز دوشنبه این کمیسیون جلسه دارد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان دولت و دستگاههای اجرایی، مسئولین سازمان نظارت و راهبردی ریاست جمهوری و نمایندگان اتاق بازرگانی و تعاون در مورد کلیات و محورهای اصلی بودجه سال 1391 توضیح خواهند داد و سپس نمایندگان مخالف و موافق نظرات خود را راجع به کلیات بودجه بیان می کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه بعد از این اظهار نظرها در خصوص کلیات بودجه رای گیری می شود، افزود: پس از تصویب کلیات در مورد ردیف های درآمدی و سپس راجع به ردیف های هزینه ای رای گیری خواهد شد.

یوسف نژاد تصریح کرد: به نظر می رسد که بودجه در اوایل اردیبهشت سال آینده پس از تصویب در کمیسیون تلفیق، تقدیم هیئت رئیسه و صحن علنی شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان در صحن مجلس نیز حداکثر یک ماه فرصت دارند تا بودجه را تصویب کنند چون با مصوبه روز یکشنبه مجلس و تصویب طرح 2 دوازدهمی بودجه، پرداخت هزینه های جاری از سوی دولت در فرودین و اردیبهشت دارای مجوز مجلس است و از خرداد باید مطابق بودجه سال 1391 اقدام شود.