:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان

کاهش قیمت انواع سکه و ارز در بازار/دلار در بازار 3435 تومان

خبر اقتصادی:گزارش‌های میدانی از کاهش قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز پنجشنبه حکایت دارد.قیمت انواع ارز و سکه در روز پنجشنبه نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه شده است.برهمین اساس، قیمت سکه تمام طرح جدید به یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان،رسید
کد خبر: ۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱


قیمت انواع سکه و ارز در پنجشنبه
گزارش‌های میدانی از کاهش قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز پنجشنبه حکایت دارد.

به گزارش مهر، از مرکز ارزفروشان تهران (میدان فردوسی تا چهارراه استانبول) گزارش داد: قیمت انواع ارز و سکه در روز پنجشنبه  نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه شده است.برهمین اساس، قیمت سکه تمام طرح جدید به یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، طرح قدیم به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، نیم سکه به ۶۹۵ هزار تومان، ربع سکه به ۴۲۰ هزار تومان، سکه گرمی به ۳۰۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱۳۲ هزار تومان کاهش یافته است. در همین حال، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی یکهزار و ۵۸۹ دلار گزارش شده است.

از بازار ارز هم خبر می‌رسد قیمت دلار در بازار با کاهش روبرو شده و هم اکنون قیمت آن به ۳۴۳۵ تومان رسیده است. قیمت یورو در بازار ۴۵۳۰ تومان، پوند ۵۴۰۰ تومان و درهم ۹۳۷ تومان گزارش شده است.




به گزارش باشگاه خبرنگاران، امروز بازار سکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در طرح امامی  را با بهای 1 میلیون و 360 هزار تومان و طرح قدیم را با افت 10 هزار تومانی و با قیمت 1 میلیون و 320 هزار تومان به فروش رساند.
 براساس این گزارش،  در بازار تهران هر نیم سکه  با قیمت 695 هزار تومان فروخته شد که حاکی از افت 5 هزار تومانی این سکه بود. گفتنی است، هر قطعه سکه 1 گرمی با نرخ 307 هزار تومان و هر ربع سکه با افت 8 هزار تومانی و با بهای 420 هزار تومان در بازار امروز به فروش رسید.


روزی آرام در بازار طلا/ هر گرم طلای 18 عیار را با بهای 132 هزار و 739 تومان

امروز بازار طلای تهران با قدری کاهش هر گرم طلای 18 عیار را با بهای 132 هزار و 739 تومان به فروش رساند.در بازار طلای امروز هر مثقال طلای 17 عیار با افت 3000 تومانی و با قیمت 575 هزارتومان به فروش رسید. در همین راستا هر گرم طلای 18عیار ساخته نشده با بهای 132 هزار و 739 تومان در بازار به فروخته شد که نسبت به نرخ بسته شده روز قبل 691 تومان افت داشت. گفتنی است، امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا بر نرخ 1589 دلار و 20 سنت قرار گرفت.




نوسان بهاي جهاني فلزات گرانبها/ هر اونس طلا 1587 دلار

بهاي فلزات گرانبها امروز 24 اسفند 91 در بازارهاي جهاني درحالي نوساناتي را تجربه کرد که بهاي طلا بيشتر از پلاتين شد.به گزاش بلومبرگ، بهاي هر اونس طلاي جهاني با چهل سنت کاهش معادل هزار و پانصد و هشتاد و هفت دلار و نود و پنجاه سنت خريد و فروش شد.

  بر اساس اين گزارش، بهاي هر اونس نقره نيز سي سنت کاهش داشته و معادل بيست و هشت دلار و هشتاد و يک سنت داد و ستد شد. اين در حالي است که هر اونس پلاتين، با پنج دلار و چهل و شش سنت کاهش به قيمت هزار و پانصد و هشتاد و چهار دلار و شصت و نه سنت رسيد


سقوط بهاي جهاني نفت / نفت برنت در محدوده 108 دلار

بهاي نفت در بازارهاي جهاني امروز 24 اسفند 91 با کاهش همراه بوده است.به گزارش  بلومبرگ، بهاي نفت در بازار لندن و نيويورک کاهش يافته است.
بر  اساس اين گزارش، نفت خام سبک شيرين آمريکا موسوم به وست تگزاس اينترمديت، بيست و چهار سنت کاهش يافت و معادل نود و دو دلار و بيست و سه سنت در هر بشکه معامله شد.همچنين نفت خام برنت درياي شمال نيز با دوازده سنت کاهش به قيمت صد و هشت دلار و چهل سنت در هر بشکه رسيد.




کاهش ارزش دلار در بازار آسيا

ارزش دلار آمريکا در برابر ين ژاپن در معاملات روز پنجشنبه بازار آسيا کاهش يافت.به گزارش خبرگزاري فرانسه از توکيو، هر دلار در معاملات صبح امروز بازار توکيو در برابر نود و پنج مميز هشتاد و يک ين داد و ستد شد. اين در حالي است که هر دلار در پايان معاملات ديروز بازار نيويورک به قيمت نود و شش مميز چهارده ين به فروش رسيده بود. 
ارزش يورو نيز در معاملات امروز در برابر دلار کاهش يافت و هر يورو در اين معاملات در برابر يک مميز دو هزار و نهصد و شصت و يک دلار به فروش رسيد، در حالي که در معاملات ديروز هر يورو در مقابل يک  همچنين هر يورو در معاملات امروز در برابر صد و بيست و چهار مميز بيست ين به فروش رسيد، در حالي که در معاملات ديروز در برابر صد و بيست و چهار مميز پنجاه و شش ين داد و ستد شده بود.
ارزش يورو در برابر دلار و ين در پي فروش اوراق قرضه دولتي ايتاليا و انتشار آمار و ارقام ضعيف مربوط به توليد صنعتي در منطقه يورو کاهش يافت. بر اساس اين آمار، توليد صنعتي منطقه يورو در ماه ژانويه چهار دهم درصد کاهش يافت.