کمپین جدید بانک شهر آغاز شد
در ماه مبارک رمضان "خرده به جیب نگیر"
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.
اقتصادگردان-
بر این اساس، این کمپین با هدف اطلاع رسانی
در خصوص ویژگیهای کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارتها در آن
قابلیت استفاده دارند، اجرا میشود. آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به
نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده
است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده
است، از اهداف اصلی این کمپین است.
قابل ذکر است که کارت شهروندی هم
اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی
شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاههای شهروند و ...
از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه
اندازی است.
در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان
ساده، این ویژگیها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح
شود .
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و
برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک
شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای
پذیرندهها معرفی میشود.