:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

امضای تفاهم نامه ای از جنس آموزش

تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز ملی فرش ایران و مرکز آموزش بازرگانی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی امضا شد.
کد خبر: ۹۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷







اقتصادگردان_ به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ این تفاهم نامه به منظور گسترش همفکری و همکاری های مشترک در زمینه فعالیت های علمی، مطالعاتی، آموزشی و ترویجی و افزایش تعاملات بین بخشی در راستای توانمند سازی فعالان حوزه تولید، فروش و صادرات فرش دستباف کشور منعقد شد.

براساس این گزارش؛ در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک که رییس مرکز ملی فرش ایران و مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی حضور داشتند با اشاره به ضرورت ارتقای سطح کیفی دوره های آموزشی بر استفاده از ابزارهای نوین آموزشی و همچنین آموزش مجازی تاکید شد.

در این گزارش آمده است؛ در تفاهم نامه مشترک 5 محور همکاری عنوان شده که بررسی و تعیین نیازهای آموزشی نیروی انسانی فعال در هنر- صنعت فرش دستباف با موضوعات مورد توافق طرفین و برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی در حوزه های مورد توافق از جمله آنهاست.

همچنین همکاری در تامین محتوای آموزشی به منظور افزایش آگاهی و ارتقای توانمندی تولید کنندگان، فروشندگان، تجار و بازرگانان و مدیران حوزه فرش دستباف در حوزه های مطالعات بازار، بازاریابی، بازارسازی، مدیریت ارتباط با مشتریان، مهارت های تجارت داخلی و خارجی و... با هدف افزایش فروش و صادرات فرش دستباف ایران سومین محور همکاری مشترک بود.

همکاری در برگزاری تورهای آموزشی داخلی و خارجی ویژه تجار و بازرگانان حوزه فرش دستباف و سایر امور مورد نظر طرفین بر اساس توافق در حوزه تحقیقات و آموزش، ویژه هنر صنعت - فرش دستباف ایرانی از دیگر محورهای مورد توافق طرفین است.

گفتنی است این تفاهم نامه به امضای سیدمحمد ویسیان (معاون امور تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران) و رضا سیف اللهی (مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی) رسید.