:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
​مشاور اجرایی مدیرعامل:

اولویت مهم بانک صادرات، خلق ارزش برای مشتریان است

​مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران در بازدید از شعب این بانک در استان قزوین، خلق ارزش برای مشتریان را یکی از اولویتهای مهم بانک صادرات ایران در سال ١٣٩٦ معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
اقتصادگردان- جام خانه در جمع کارکنان  شعب استان قزوین، ضمن تأکید بر لزوم وصول مطالبات گفت: باید مطالبات شعبه به‌خصوص مطالبات سررسید گذشته به‌صورت مستمر توسط کارکنان ذیربط رصد و قبل از سرفصل شدن، به حیطه وصول درآید.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف مقرر می‌بایست ترکیب منابع اصلاح و جذب حداکثری منابع ارزان قیمت در دستور کار شعب قرار گیرد، از مشتریان بانک به عنوان مهمترین دارایی‌های سازمان یاد کرد و افزود: با توجه به تشدید فضای رقابتی، امروزه دیگر هیچ بانکی نمی‌تواند خدمات یکسانی را برای کلیه مشتریان در نظر بگیرد و از این رو می‌بایست خدمات بانکی متناسب با انتظارات و ترجیح هر گروه از مشتریان طراحی و به آنان ارائه شود.
وی ادامه داد: لازم است با شناسایی مزیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران که بهتر از دیگر رقبا امکان ارائه آن وجود دارد، خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان عرضه و برای آنان ارزش، خلق شود.
جام خانه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور  در سال ١٣٩٦ خلق ارزش برای مشتریان است، یادآور شد: برای اعتلا و پیشرفت بانک می‌بایست به رفتار رقبا و مؤ لفه‌های رضایت مشتری بیش از پیش توجه داشته باشیم.