وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف مقرر میبایست ترکیب منابع
اصلاح و جذب حداکثری منابع ارزان قیمت در دستور کار شعب قرار گیرد، از
مشتریان بانک به عنوان مهمترین داراییهای سازمان یاد کرد و افزود: با توجه
به تشدید فضای رقابتی، امروزه دیگر هیچ بانکی نمیتواند خدمات یکسانی را
برای کلیه مشتریان در نظر بگیرد و از این رو میبایست خدمات بانکی متناسب
با انتظارات و ترجیح هر گروه از مشتریان طراحی و به آنان ارائه شود.
وی ادامه داد: لازم است با شناسایی مزیتهای منحصر به فرد بانک صادرات
ایران که بهتر از دیگر رقبا امکان ارائه آن وجود دارد، خدمات مطلوب و با
کیفیت به مشتریان عرضه و برای آنان ارزش، خلق شود.
جام خانه با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای بانک صادرات ایران به عنوان
بزرگترین بانک خصوصی کشور در سال ١٣٩٦ خلق ارزش برای مشتریان است، یادآور
شد: برای اعتلا و پیشرفت بانک میبایست به رفتار رقبا و مؤ لفههای رضایت
مشتری بیش از پیش توجه داشته باشیم.