:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

حضور در شبکه های اجتماعی الزام بانکها

حضور در شبکه های اجتماعی برای بانکها و موسسات مالی چیزی نیست که بگوییم داشتنش خوب است ، بلکه در زمانه ای که مشتریان، همیشه آنلاین هستند، حضور در شبکه های اجتماعی یک ضرورت محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
اقتصادگردان- جمله فوق از گزارش اخیر موسسه بین المللی اکسنچر در مورد بانکداری دیجیتال انتخاب شده است که به خوبی لزوم توجه به شبکه های اجتماعی را نشان می دهد. اکسنچر در ادامه مقدمه گزارش اش مي گويد:
" زمان آن رسیده که بانکها و موسسات مالی شبکه های اجتماعی را جدی بگیرند و اگر تا کنون برنامه استراتژیکی برای شبکه های اجتماعی نداشته اند، به زودی خود را در رقابت سخت با رقبا خواهند یافت. آمار زیر می تواندچشمان آنها را در این مورد باز کند:
- در سال ۲۰۱۷ مخاطبان شبکه های اجتماعی در سراسر جهان به ۵/۲ میلیارد نفر می رسد.
- ۶۹ درصد پاسخ دهندگان در تحقیق اکسنچر اظهار داشته اند که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند.
- ۲۲ درصد از نسل جوان انتظار دارند که بانکها در شبکه های اجتماعی مطالبی در جهت راهنمایی آنها ارائه دهند.
این آمار نشان می دهد که شبکه های اجتماعی به منزله کانال های ارتباطی مدرن و با امکان ارتباط در لحظه ، آمده اند.