:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۵.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

سفر وزیر راه و شهرسازی به جهرم

همزمان با سفر رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان فارس، وزیر راه و شهرسازی به شهرستان جهرم سفر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ظهر پنجشنبه 31 اردیبهشت با سفر به شهرستان جهرم از پروژه‌های عمرانی در بخش راهسازی، بازدید کرد.

آخوندی که رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم در مجلس و فرماندار شهرستان جهرم او را همراهی می‌کردند، طی مراسمی، کلنگ احداث باند دوم محور جهرم به سمت قیر و کارزین را بر زمین زد.

این پروژه راه‌سازی به طول 70 کیلومتر است که در فاز اول 12 کیلومتر آن از سمت شهرستان جهرم و 17 کیلومتر آن از سمت شهرستان قیرو کارزین آغاز خواهد شد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی  ساختمان‌های شهرداری و آتش‌نشانی قطب‌آباد در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع آغاز شد. این مجموعه قرار است در زیربنایی بالغ بر 800 مترمربع و با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، احداث شود.

بازدید از بیمارستان در حال احداث ۳۰۰ تختخوابی و مراکز درمانی همجوار، بازدید و بررسی روند احداث جاده‌های مواصلاتی جهرم از برنامه‌های سفر نیم‌روزه‌ی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان جهرم بود.

آخوندی پس از بازدید از پل کشه‌برفی که در جریان سیل بهمن ماه گذشته تخریب شده بود، از فرودگاه جهرم نیز بازدید کرد و در خصوص راه‌اندازی پروازهای این فرودگاه با بهره‌گیری از هواپیماهای ای‌تی‌آر، قول مساعد داد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از پل فروریخته محمدآباد به‌عنوان یکی دیگر از خسارت‌های سیل بهمن‌ماه 95 نیز بازدید کرد و جهت اجرای هرچه سریع‌تر احداث این پل قول مساعد داد.