:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیرعامل سایپا:کاهش قیمت محصولات خودرویی از امشب

رونمایی از سه خودروی جدید سایپا/ تیبای هاچ بک ،پرایداتوماتیک ووانت

خبراقتصادی:مدیرعامل سایپاظهارداشت:کاهش قیمت 500 هزار تومانی تا 4 میلیون تومانی انواع خودرو سایپا از امشب صورت خواهد گرفت.و گفت:سه خودروی جدید سایپا (وانت، پراید اتوماتیک و تیبای هاچ بک) امروز در مراسمی رونمایی شدند.تیبای هاچ بک خودروی تولید شده بر روی پلت فرم X200 است که از پاییز سال آینده وارد بازار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

 سعید مدنی در مراسم رونمایی از سه محصول جدید سایپا اظهارداشت: با وزارت صنعت در مورد قیمت خودرو توافق کرده‌ایم که این قیمت‌ها اعلام خواهد شد ولی تا زمانی که شرایط فراهم نشود امکان کاهش قیمت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: توافق‌هایی برای تنظیم بازار خودرو صورت گرفته و همکاری‌های لازم را در این مورد خواهیم داشت.

مدنی تأکید کرد: دولت قیمت‌گذاری خودرو را به خودروسازان واگذار کند و البته پیشنهاد می‌کنیم نظارت‌هایی نیز از طرف سازمان‌های دولتی بر کار خودروسازان وجود داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه بیشتر از 5 درصد خریدهایمان را نتوانسته‌ایم با ارز مبادله‌ای انجام دهیم، گفت: عمده‌ خرید‌های ما با ارز آزاد صورت گرفته است.

مدیرعامل سایپا همچنین با اشاره به کاهش تولید این شرکت در سال جای به دلیل افزایش نرخ ارز، دستورالعملهای بانک مرکزی و تغییر نرخ مواد اولیه داخلی در بورس کالا گفت: دلیلی ندارد شرکت‌های تولید کننده مواد اولیه هر ماه تعدیل مثبت در سود سهام خود داشته باشند ولی خودروسازان با تعدیل منفی روبرو باشند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه صادرات خودرو از کشور، گفت: کشور چین از سال گذشته و امسال بخشی از بازار صادراتی خودروهای ایرانی را نصیب خود کرد که امیدواریم مشکلات زیرساختی در صادرات خودرو برطرف شود.



وانت، پراید اتوماتیک و تیبای هاچ بک


سه خودروی جدید سایپا (وانت، پراید اتوماتیک و تیبای هاچ بک) امروز در مراسمی رونمایی شدند.
 سه محصول جدید سایپا با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر صنعت معدن و تجارت ، جمعی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین صنعت کشور رونمایی شد.
  
به گزارش سایپا نیوز،  تیبا 211 ، سایپا 151 (وانت کارا) و ایکس 100 AMT سه خودرویی هستند که با حضور مسئولین امروز رونمایی شدند 
خودرو تیبا 211 دومین خودرو از نسل تیبا میباشد که توسط متخصصین شرکت سایپا تولید خواهد شد . این خودرو تغییر شکل یافته (facelift) خودرو تیبا است که با شکلی جدید و جذاب طراحی شده است .
خودرو سایپا 151 با عنوان وانت کارا از جمله خودروهای سبک کار شرکت سایپا میباشد که با ظاهری زیبا توانایی حمل بار تا 500 کیلوگرم را دارد و در فروشگاهها ، سوپرمارکتها ، گل فروشی ها و ... مورد استفاده قرار خواهد گرفت

سومین خودرویی که در این مراسم  رونمایی شد خودروی ایکس 100 ای ام تی (اتوماتیک) از خانواده خودروهای ایکس 100 سایپا میباشد که با ابتکار و توانمندی مهندسان سایپا و همکاری دانشگاهیان طراحی گردیده است که رانندگی با این خودروها راحتی و لذت بیشتر را برای راننده به ارمغان خواهد آورد و برای جانبازان گرانقدر و معلولان ایده آل خواهد بود .
 مرتضی شفیعی - معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا - در این مراسم اظهار کرد: تیبای هاچ بک خودروی تولید شده بر روی پلت فرم X200 است که از پاییز سال آینده وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان این‌که در این خودرو بخش‌های مختلف از جمله مجموعه انتهای خودرو تغییر کرده و در پنجم نیز به آن اضافه شده است، خاطرنشان کرد: 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه صورت گرفته است. طبق برنامه پیش‌بینی شده این محصولات جدید به تدریج جایگزین پراید خواهند شد.

شفیعی ادامه داد: پروژه تولید گیربکس دستی اتوماتیک نیز با سرمایه‌گذاری هشت میلیارد تومانی اجرا و برروی خودروی پراید پیاده شده است. این گیربکس با کمترین هزینه در مقایسه با گیربکس‌های اتوماتیک موجود شرایط را برای تعویض گیربکس خودرو به صورت اتوماتیک و حذف کلاج فراهم کرده است.


به گفته معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا، پراید اتوماتیک از اواخر تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: وانت سایپا 151 نیز برروی پلت فرم X100 با قابلیت حمل بار 400 کیلوگرم طراحی شده است. این خودرو یک وانت سبک بوده و قابلیت ارتقا به استاندارد آلایندگی یورو 4 را هم دارد.به گفته وی، وانت سایپا 151 با سرمایه‌گذاری 105 میلیارد تومان تولید شده و از اواخر بهار سال آینده وارد بازار خواهد شد.







رونمایی از سه محصول جدید سایپا

رونمایی از سه محصول جدید سایپا

رونمایی از سه محصول جدید سایپا

رونمایی از سه محصول جدید سایپا


forootan-13-65.jpg

forootan-6-91.jpg

forootan-18-38.jpg


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
2
1
ضمن عرض خسته نباشید به کارشناسان و مدیر عامل شرکت سایپا امید است که در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفتهای چشم گیر شما باشیم ، محصول 211 از نظر ظاهری زیباست ولی نیاز به یک تغییر در رینگ و لاسیتک دارد با تشکر دکتر علیرضا قنبری
b gham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
2
2
اشغاله
امیرمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
1
خیلی .........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
1
1
اشغاله اشغاله:یادمه وقتی ژیان طفلی رو تو جاده های خاکی میروندی با چه نرمی حرکت میکرد حالا تو باپراید92بیست میلیونی مقایسش کن اشغال لگن فرغون من از مجبوری و بی پولی پراید سوار میشم