:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
همراه اول اعلام‌کرد

"تماس‌بان" رایگان است

همراه اول اعلام کرد استفاده از سرویس «تماس‌بان» کاملا رایگان است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
اقتصادگردان- همراه اول اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطلبی با مضمون هزینه‌دار بودن استفاده از سرویس «تماس‌بان» در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار بوده که کاملاً نادرست است.

همراه اول در اطلاعیه خود تاکید کرده فعال کردن و استفاده از سرویس «تماس‌بان» رایگان بوده و هزینه‌ای ندارد.

این اپراتور ضمن مبهم دانستن منبع اینگونه پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی، از مشترکان خود درخواست کرد برای کسب اطلاعات صحیح به کانال‌های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی، مرکز تماس مشترکان(۹۹۹۰) و صفحات رسمی این اپراتور در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

«تماس‌بان» سرویسی است که حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه، مشترک از همه تماس‌های دریافتی خود مطلع می‌شود.

چنانچه مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد، «تماس‌بان» پس از اتصال مجدد فرد به شبکه همراه اول، شماره همه افرادی را که در این فاصله با وی تماس گرفته‌اند به همراه زمان تماس آنها، در یک پیامک برای مشترک ارسال می‌کند.

مشترکان همراه اول می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۹۹۱۴ سرویس «تماس‌بان» را فعال و با ارسال عدد ۵ سرویس را غیر فعال کنند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیامک بدون متن به ۹۹۱۴ امکان‌پذیر است.