:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان گفت:

برگزاری فاینکس 2017،بستر مناسبی برای ارتباط با صاحبان کسب و کار است

سیدابراهیم حسینی نژاد با ابراز امیدواری از برگزاری هر چه بهتر دهمین دوره نمایشگاه فاینکس بیان داشت:برگزاری نمایشگاه در فصل بهار حس شروعی دوباره است که برای مخاطب ایجاد می­ کند و امسال نیز شاهد برگزاری یک رویداد موفق دیگر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
اقتصادگردان- از سویی دیگر،تجربه و دانشی که برگزارکنندگان این نمایشگاه در طی این سال‌ها کسب کرده‌اند قطعا زمینه ‌ای برای برگزاری برنامه­ های موفق شده و نقاط ضعف نمایشگاه­های قبلی برطرف خواهد شد. مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان با بیان اینکه صنعت پرداخت الکترونیک بمثابه رگ در کالبد نظام مالی است گفت: درصددیم تا در فضای ایجاد شده با ارتباطی نزدیک­تر خواست­ها و نیازهای مشتریان خود را شنیده و خدماتی متناسب با آن عرضه کنیم. در کنار آن،با توجه به استراتژی سپ تلاش داریم در این نمایشگاه به جای معرفی ابزارهای پرداخت،بر روی راهکارهای جامع پرداخت الکترونیکی تمرکز کنیم.

همچنین سپ در سالی که پشت سر گذاشت تجربه­ های خوبی در حوزه همکاری با فین­تک­ها داشته و توانسته ایده ­های خوبی در این حوزه را جذب کند و در تلاشیم در این مسیر جدی­تر گام برداریم و بتوانیم از فین­تک­ها حمایت کرده و به رشد آنها کمک کنیم.