وی افزود: جذب نیرو از طریق آزمون و مصاحبه، تصویب و ابلاغ چارت سازمانی جدید به مدیریت های شعب استانها و مناطق سهگانه تهران، اخذ اعتبار از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نصب ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز (ATM) و افزایش ارائه خدمات روزانه به هموطنان به بیش از ۵/۲ میلیون خدمت از دیگر اقدامات بانک در سال ۱۳۹۵ در راستای رشد پایدار آن در شبکه بانک بوده است.
شیردل در ادامه به تشریح شاخصها و عملکردهای مثبت بانک پرداخت و اظهارداشت: تحقق هدف سپردهای به میزان ۶۰ هزار میلیارد ریال، رعایت ترکیب سپرده ای مناسب، رشد مناسب منابع شعب نسبت به دفاتر در سال جاری، نصب ۵۰هزار دستگاه POS در سراسر کشور و جذب منابع ارزان قیمت به ازای هردستگاه، افزایش تعداد دستگاههای خودپرداز (ATM) و افزایش تراکنش و درآمد آن، نصب تعداد ۶۵ دستگاه درگاه IPG برای شرکتهای بزرگ، افزایش تراکنشهای دستگاههایPINPAD و راه اندازی سامانه سناباد و تکمیل بانک اطلاعاتی باجه ها از دیگر فعالیت ها می باشد.
مدیرامور شعب و توسعهبازار پست بانک عنوان کرد: تلاش جهت ایجاد بیشتر اتحاد و همدلی در بین کارکنان، ساماندهی و تجهیز شعب و دفاتر نمایندگی خدمات بانکی و بازدید از ۳۸۱ شعبه بانک در راستای انتقال دانش و تجارب در سال ۱۳۹۵ توسط این امور صورت گرفته است.
شیردل درپایان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم با خردجمعی، نگاه مشارکتجویانه و همراهی و همسویی با ذینفعان بانک و با اتکاء به توانمندی نیروهای پرتلاش و زحمتکش و با بهبود فضای کسبوکار شاهد توسعه فعالیتهای اقتصادی پایدار واشتغالزا و روان سازی امور در راستای تحقق رسالت اقتصادی و اجتماعی خود با استفاده از زیر ساختهای فراهم شده موفق به کسب جایگاه واقعی بانک و کسب عناوین برتر در صنعت بانکداری شده و همچنان بر بالندگی پست بانکایران بیافزائیم.