روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه، از رفع کامل این اختلال خبر داد.
اقتصادگردان- در خبر منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است : با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش ها در درگاههای پرداخت این بانک ، دسترسی هموطنان
عزیز به برخی از خدمات الکترونیک نظیر خدمات دستگاههای خودپرداز و خرید از
طریق دستگاههای POS در ساعات پایانی روز پنجشنبه و جمعه (26 و 27
اسفندماه) با اختلال مواجه شده بود که با تلاش متخصصین حوزه فناوری
اطلاعات این بانک، مقارن ظهر روز جمعه این مشکل به صورت کامل برطرف شده و
دسترسی عادی مشتریان ارجمند به کلیه خدمات الکترونیک بانک تجارت برقرار شده
است.