:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
هوای تهران در روز آینده

پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی/ ورود سامانه جدید بارشی به کشور

خبراقتصادی:مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی طی 24 ساعت آینده از غرب کشور خبر داد. بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر ادامه بارش برف در برخی از نقاط شمال شرق کشور است و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: از 19 اسفند ماه به بعد شاهد افزایش تدریجی دما در کشور هستیم.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر ادامه بارش برف در برخی از نقاط شمال شرق کشور است و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

امیدوار شهری ادامه داد: سامانه بارشی دیگری از ظهر شنبه 19 اسفند ماه وارد کشور شده و ابتدا شمال غرب و غرب و به تدریج جنوب غرب، دامنه‌های البرز و در روز یکشنبه 20 اسفند ماه علاوه بر نواحی فوق سواحل شمالی، مرکز، جنوبی، سپس شمال شرق و شرق را دربرگرفته و سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ناپایداری‌های جوی در روز دوشنبه 21 اسفند ماه نیز در اکثر نقاط کشور فعال بوده و در روز سه شنبه نیز نیمه شرقی فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود.

امیدوار شهری درباره وضعیت هوای پایتخت نیز توضیح داد: آسمان تهران تا عصر جمعه 18 اسفند ماه کمی ابری است، شنبه 20 اسفند ماه نیز هوای تهران کمی ابری و در پاره‌ای نقاط بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دما با 2 درجه افزایش نسبت به امروز به 10 درجه سانتیگراد و کمینه با سه درجه افزایش به 3 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.