وی در این مراسم که با هدف هماندیشی و افزایش تعامل بیشتر بین نمایندگان، مدیران و کارکنان ستاد شرکت برپا شد، نمایندگان را آخرین، ارزشمندترین و مهمترین عامل در چرخه صنعت بیمه برشمرد و گفت: فعالیت نمایندگان تاثیرگذارترین بخش در عملکرد این صنعت است.
مدیرعامل بیمهکوثر با بیان اینکه هوشمندسازی شبکه فروش، تجزیه و تحلیل بازار و شناخت رقبا و کشف مزیتهای رقابتی ازسوی نمایندگان عامل موفقیت شرکت است، بیانکرد: سطحبندی و توانمندسازی نمایندگان، افزایش آموزشهای تخصصی، توسعه زیرساختها و توجه خاص به حوزه فنآوری، تفویض اختیار بهصورت پلکانی، دسترسی نمایندگان به سیستم اتوماسیون داخلی و شفافسازی امور میان مدیران، کارکنان و نمایندگان ازجمله برنامههای شرکت بهمنظور ارتقای شبکه فروش است.
وی افزود: رشد مناسب درآمد، افزایش سهم بازار، ترکیب مناسب پرتفوی، ارتقای رضایت مشتریان، توسعه زیرساختهای فنآوری، راهبری و کیفیسازی شبکه فروش، رشد و توانمندسازی کارکنان، مطالعه و اجرای طرحهای نوین، پرداخت خسارت بهموقع و منصفانه و بهرهوری اقتصادی از اهداف کلان این شرکت است.