:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

معاون فنی جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منصوب شد

به پیشنهاد ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و با حکم سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، " مهرداد کتال محسنی" جایگزین محمودرضا سعید پور در معاونت فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- صبح امروز و با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و جمعی از  مسئولان و کارکنان این اداره کل، مهرداد کتال محسنی به عنوان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منصوب و از زحمات و تلاشهای محمودرضا سعید پور در دوران تصدی به عنوان سرپرست معاونت فنی تقدیر شد.
بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: "راههای بکارگیری سیستم های کنترل آلودگی هوا و برنامه ریزی و سیاست گذاری در جهت کاهش آن، بررسی و تحلیل آثار مخرب زیست محیطی منابع انرژی، جلوگیری از افزایش آلودگی منابع آب و مهار آلودگی های موجود، نظارت بر نحوه انجام آنالیز آلاینده های شاخص زیست محیطی از جمله اموری است که انتظار دارد با رویکردی اصولی و مناسب و بهره مندی از روش های نوین علمی، نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید. امید است با عنایت الهی و هماهنگی لازم با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در انجام وظایف محوله در دولت تدبیر و امید کوشا و موفق باشید."