:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری اوشان ، فشم ، میگون در دهه فجر انقلاب

سعید علی بخشی شهردار فشم مطرح كرد: بودجه شهرداری از 12 به 50 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد

آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری اوشان ، فشم ، میگون با حضور مهندس مقیمی ؛قائم مقام وزیر کشور، مهندس کریمی؛ معاون امور عمرانی استانداری تهران، خانمحمدی؛ فرماندار شهرستان شمیرانات، بخشدار رودبارقصران، شهردارو اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم ، میگون ، تنی چند از مسئولین و مردم فهیم و ولایتمدار در نهمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد
کد خبر: ۸۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
 اقتصادگردان



اقتصادگردان- این مراسم که بعد از کلنگ زنی موزه مردم شناسی رودبارقصران در میگون، بهره برداری از مجتمع رفاهی اوشان ، تحویل کلید ساختمان حوزه قضایی رودبارقصران به رئیس این اداره و چند پروژه عمرانی دیگر، در سالن فرهنگی شهدای اوشان برگزار گردید.

به گزارش اقتصادگردان ، در این برنامه ضمن گزارش عمرانی شهردار اوشان ، فشم ، میگون و اقدامات انجام شده فجر تا فجر در دولت تدبیر و امید ، مقیمی؛ قائم مقام وزیر کشور و سلیمانی ، رئیس شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه این برنامه از اعضای شورای اسلامی شهر ، بخشدار رودبارقصران ، فرماندار شمیرانات و تعدادی از کارکنان خدماتی شهرداری تقدیر شد.


 اقتصادگردان


بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری

سعید علی بخشی شهردار اوشان فشم میگون از اجرای 60 پروژه عمرانی در سال 1395 در سطح این شهر خبر داد و افزود: این شهرداری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به طور دقیق در سطح این شهر محقق کرده است.
سعید علی بخشی در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اوشان فشم و میگون ویژه ایام دهه فجر گفت: در زمانی که شهرداری اوشان فشم میگون را تحویل گرفتم، بودجه شهرداری حدود 12 میلیارد تومان بود اما در سال جاری درآمد این شهرداری طی 11 ماه به 50 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

 اقتصادگردان


وی افزود: از سال 95 تنها 19 درصد از این بودجه، بودجه جاری بوده است و مابقی در حوزه عمرانی هزینه شده است که به نوعی تحقق کامل اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی تاکید کرد: در چنین شرایطی موفق شده‌ایم 90 درصد بدهی که در سطح شهر بوده است را وصول کنیم همچنین 9430 متر مربع زمین توسط شهرداری اوشان فشم میگون تملک کرده‌ایم که ارزش ریالی زمین‌های تملک شده 23 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت توسعه پایدار شهرهای اوشان فشم میگون گفت: یک معدن سنگ به مساحت 10 هکتار که سالانه 36 هزار تن سنگ از آن برداشت می‌شود توسط شهرداری اوشان فشم میگون خریداری شده است.
وی ادامه داد: همزمان با روز درختکاری کلنگ بوستان شهدای قصران به زمین زده خواهد شد.
شهردار اوشان فشم میگون به توجه این شهرداری برای افزایش سرانه‌های فضای سبز و فرهنگی این شهر تاکید کرد و افزود: در سال 95، 60 پروژه عمرانی احداث شده است. این در حالیست که در سال 92، 53 پروژه عمرانی از جمله ساخت آتش نشانی میگون انجام شده است.
وی به بازسازی فرهنگسرای فشم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سه فرهنگسرا در سطح شهر اوشان فشم میگون ساخته شده است که می‌تواند نقش موثری در ارتقای فرهنگی شهروندان این شهر داشته باشد.

 اقتصادگردان



دولت تورم43 درصدی را به7 درصد رساند 

محمدحسین مقیمی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان شمیرانات اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و به پشتیبانی مردم به پیروزی رسید.
وی افزود: در دورانی کشور از هر لحاظ وابسته به دولت های غربی بود و مردم در تصمیم گیری ها و اقدامات خود دخالتی نداشتند.
وی حضور 40 تا50 هزار مستشار آمریکایی در ایران و دخالت مستقیم در امور کشور را از نمونه های وابستگی به کشورهای بیگانه عنوان کرد.
مقیمی با بیان اینکه وابستگی در تمام حوزه ها از جمله دانشگاه ها، مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی وجود داشت عنوان کرد: امام خمینی(ره) به خوبی این شرایط را درک کرده و با کمک مردم انقلاب را به پیروزی رساند.
قائم مقام وزیر کشور یادآور شد: امام به پشتوانه ملت کار را پیش برد و پس از جنگ8 ساله بازسازی کشور را آغاز و به نتیجه رساند و پس از آن تا کنون مردم با تبعیت از رهبری موفق به حفظ نظام شده و آن را به صاحب اصلی نظام می رسانند.

 اقتصادگردان

وی افزود: دولت تدبیر و امید به خوبی توانست وضعیت بین المللی، سیاسی و اقتصادی کشور را هدایت کند.
مقیمی گفت: با وجود تحریم ها دولت توانست تورم43 درصدی را به7 درصد برساند و به رشد اقتصادی مطلوبی دست یافته است.
وی تاکید کرد: امروز مسئولان وظیفه دارند خدمت رسانی خود به مردم را نسبت به سال های گذشته افزایش دهند.
وی گفت: مردم از جان و مال خود گذشتند و ایثارگرانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امیدواریم در دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح پروژه های بیشتری باشیم.
درآیین افتتاح پروژه های شمیرانات، مقیمی قائم مقام وزیر کشور ، کریمی معاون عمرانی استانداری تهران ، خانمحمدی فرماندار شمیرانات ، جمعی از خانواده های شهدا و معتمدین محل، حضور داشتند.
57 پروژه با اعتبار 140 میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات به بهره برداری رسید.