:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
فروش ۶۰۰ هزار بیمه زندگي "مان" و وصول ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه

پیام ابراهیم حمیدی به مناسبت سالروز تاسیس بیمه ایران معین؛ صدور بیش از ۶۰۰ هزار بیمه زندگی "مان" توسط ایران معین

ابراهیم حمیدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت و دهه فجر با ارسال پیام برای همکاران و مشتریان گرامی این شرکت، از رشد بیمه زندگی مان در سال های اخیر و تبدیل آن به برند برتر خبر داد
کد خبر: ۸۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
اقتصاد گردان - در این پیام آمده است: تقارن سال روز تأسيس شرکت بیمه ایران معین با دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (س) را به همکاران عزیز و ارجمند، پر تلاش، متعهد و دلسوز تبریک عرض می کنم.

عملکرد بسیار درخشان شرکت در همه حوزه شایسته تقدیر و تشکر از همه شما خوبان است.
رشد حق بیمه در ده ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه که بسیار بالاتر از میانگین صنعت بیمه است، خود گواه این مدعاست.
بیمه ایران معین چابک، پرتلاش و برخوردار از نیروهای متخصص و توانمندي است كه در حوزه توسعه بیمه های زندگی بر تارک صنعت بیمه  می درخشد.
فروش بیش از ۶۰۰ هزار بیمه زندگي "مان" و وصول بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه افتخار دیگری است برای بیمه ایران و بیمه ایران معین و ایجاد "امنیت خاطر" برای هموطنان عزیز از اين طريق بسیار شیرین و لذت بخش تر است.
همانگونه که در روزهای آغازین طراحی بیمه زندگی "مان"  پیش بینی می کردیم امروز بیمه زندگی مان به لطف خدا، تبدیل به برند برتر شده است و بر آن هستيم تا آن را بهبود ببخشيم. 
لازم می دانم همزمان با سال روز تأسيس شرکت یادآوري نمایم، با پیگیری های مستمر مدیریت شرکت، موضوع اعطای مجوز و موافقت صدور بیمه زندگي در سرزمین اصلی با دستور موافق و حمایت های رییس کل محترم بیمه مرکزی در دستور شورای عالي بیمه است.

بسیار خرسندیم كه هر روز که می گذرد به  شعار "هر ایرانی یک بیمه زندگی مان" نزدیک تر می شویم.
همه پادشاهید بر "مان" خویش
نگهبان مرز و نگهبان کیش
سلامت و پایدار باشید.
ابراهیم حمیدی