:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو :

مشتريان خارجي در انتظار صادرات رانا

خبر اقتصادی:با توجه به محدوديت هاي ارزي و بين المللي، ايران خودرو براي توسعه حضور دربازار جهاني به توسعه و توليد محصولاتي با برند ملي دست زده است.
کد خبر: ۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۹

به گزارش ایکوپرس ، تقوي نژادمعاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو با بيان اين مطلب،گفت: بازارهاي صادراتي ايران خودرو در صورتي توسعه مي يابندكه محصولاتي با نشان ايراني توليدشوند.

وي از اشتياق بازار خارجي براي محصولات جديد ايران خودرو مانند رانا خبر داد و گفت: با تامين كامل تقاضاي بازار داخل براي اين محصول، آمادگي صدور به بازارهاي جهاني را داريم .

معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو با اشاره به محدوديت هاي ارزي، صادرات را تنها راه تنفس صنعت خودرو دانست و گفت: در سال جاري با كمك منابع ارزي حاصل از صادرات، ايران خودرو بخشي از نياز ارزي را تامين و برنامه هاي امسال را محقق كرد؛ بنابراين صادرات منوط به توسعه محصول با برند ايراني است.

تقوي نژاد، تربيت كارشناسان و مهندسان را از ديگر نتايج اجراي پروژه هاي توسعه محصول دانست و گفت: انجام هر پروژه برند ملي در ايران خودرو، مهارت ها و فناوري هاي جديدي را در اختيار كارشناسان و كاركنان قرار مي دهدكه بزرگ ترين سرمايه ايران خودرو است.

وي تعريف و اجراي پروژه هاي طراحي و توسعه محصول را راه ماندگاري نيروي انساني كارآزموده در ايران خودرو دانست و گفت: ايران خودرو اين افتخار را داشته كه نيروي انساني داراي كيفيت بالا را به ساير صنايع در داخل و خارج از كشور نيز منتقل كند.

معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو طراحي و توسعه محصول را داراي مزاياي بي شماري دانست كه هر اندازه گسترش يابد، جامعه و اقتصاد ملي از مزایای آن بهره مند خواهند شد.