:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
تشریح کاربردهای متعدد تک کارت ویژه فرهنگیان

مهلت ثبت نام تک کارت ویژه فرهنگیان تا ۲۲ تیرماه ادامه دارد

وزارت آموزش و پرورش با معرفی تک کارت ویژه فرهنگیان در اطلاعیه ای از کلیه فرهنگیان سراسر کشور دعوت به ثبت نام کرد تک کارت از کارت‌های چند منظوره بانک سرمایه است و کاربردهای متعدد دارد.
کد خبر: ۷۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

خبراقتصادی - با رشد و توسعه فناوری امکان ارائه خدمات بیشتر به همگان تسهیل شده و قدرت انتخاب و تصمیم را در کنار سرعت و دقت در امور زندگی افزایش داده است. یکی از این خدمات توسعه یافته، کارت‌های چند منظوره بانک سرمایه (تک کارت) است. این کارت‌ها مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف کارت با کاربردهای متعدد است که در یک کارت عرضه می‌شود.

این کارت به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا انواع خدمات رفاهی را تجمیع نمایند. همچنین به کارکنان این امتیاز را می‌دهد تا کارت‌های زیر گروه کارت اصلی خود برای کلیه اعضای خانواده‌شان دریافت کرده و الگوی مصرف شامل میزان مبلغ و محل هزینه آن را نیز تعیین و مدیریت کنند. این کارت در برندهای تجاری با نام کارت باشگاه مشتریان، کارت هواداری و ... مطرح گردیده و تلاش آن بر این است که امکان ارائه خدمات بیشتر رفاهی را برای دارندگان آن به وجود آورد. ویژگی‌های این کارت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

- به عنوان کارت شناسایی برای کارکنان

- صدور کارت زیر مجموعه برای هر پرسنل مانند خانواده و افراد تحت تکفل

- تعریف الگوهای متعدد برای تفکیک مبالغ کارت مانند کیف پول، وجوه هفتگی فرزندان و ...

- تعریف انواع کارت در یک کارت مانند کارت مترو، اتوبوس، خرید از مراکز خاص ، کارت بیمه و ...

- سفارشی سازی طراحی بن کارت با آرم مخصوص سازمان

- شارژ خودکار بر اساس لیست کارکنان جهت اموری همچون پرداخت‌های رفاهی و ...

- استفاده از گسترده‌ترین مراکز پذیرنده بن کارت در ایران

- مسدود سازی کارت‌های مفقودی یا سرقت شده با امنیت تعریف شده

- محاسبه و ارائه تخفیف آنی در مراکز و مکان هایی که مشخص می‌گردد.

- ارائه خدمات سازمانی همچون بیمه تکمیلی و ...


خبراقتصادی

تک کارت سرمایه فرهنگیان در قالب کارت چند منظوره بر آن است تا ضمن تجمیع خدمات رفاهی متنوع ، با بهره‌گیری از قابلیت کارت‌های بانکی، نیاز همکاران محترم جهت استفاده از سرویس دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروشگاهی، خدمات اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک و پیامک و نهایتا افزایش رضایت بیشتر همکاران عزیز فرهنگی را در ارائه خدمات سازمانی و فراسازمانی به وجود آورد.

این کارت در ابتدا چهار  خدمت کارت شناسایی، کارت بانکی، کارت بیمه تکمیلی و کیف پول الکترونیکی برای استفاده از اتوبوس و مترو را دارا خواهد بود و در آینده برای ورود و خروج، بهره‌مندی از خانه‌های معلم، سرویس خرید اقساطی و کارت خرید باتخفیف به مرور به خدمات فعلی اضافه می‌شود.

با اجرای این طرح کلیه کارت‌های شناسایی قبلی همکاران فرهنگی ابطال و من بعد این کارت به عنوان کارت شناسایی رسمی کارکنان وزارت آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

لذا لازم است تا کلیه فرهنگیان عزیز ابتدا در  سامانه profile.Medu.ir اقدام به تکمیل اطلاعات خود نموده و تایید ثبت اطلاعات را دریافت نمایند تا امکان صدور تک کارت فرهنگیان برای ایشان میسر گردد.