:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

ايران خودرو، برگزيده ويژه جشنواره توليد ملي شد

شركت ايران خودرودر دهمين جشنواره توليد ملي در سال توليد ملي، به عنوان برگزيده ويژه، موفق به دريافت تنديس جشنواره از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت شد.
کد خبر: ۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۳
به گزارش ایکو پرس ، دهمين جشنواره توليد ملي با شعار توليد ملي،‌ افتخار ملي در آخرين روز بهمن ماه در محل سالن اجلاس سران كنفرانس اسلامي برگزار شد. در اين جشنواره كه به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ايران و با همكاري و مشاركت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي برگزار شد، از توليدكنندگان صنعتي برتر به عنوان محور توليد ملي تقدير شد.

در اين جشنواره مهدي غضنفري وزير صنعت و معدن و تجارت، ضمن ارايه گزارشي از عملكرد 10 ماهه اخير وزارت صنعت درخصوص تسهيلات، توليد و تجارت حوزه صنعت كشور، به بيان چالش هاي پيش رو با توجه به محدوديت هاي بين المللي پرداخت و خواستار جهت گيري مسوولان حوزه توليد به سمت صادرات و ارزآوري شد.

 وي توليد را جانشين مناسبي براي ارز دانست و خاطرنشان كرد: در صورت صادر نشدن نفت، توليد مي تواند ارز مورد نياز خود را از طريق صادرات كسب كند.

نمايندگان صاحبان صنايع و اعضاي خانه صنعت و معدن نيز به بيان مشكلات و چالش هاي موجود توليد پرداخته و از نمايندگان مجلس و دولت درخواست كردنددرخصوص به حداقل رساندن اين مشكلات و موانع به توليدكنندگان ياري رسانند.

خاطرنشان مي كند دهمين جشنواره توليد ملي با محور قراردادن سياست هاي كلي توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري برگزار و با قرائت بيانيه اي از سوي برگزاركنندگان در حمايت از منويات رهبر انقلاب و همچنين اعلام انتظارات از دولت و مجلس و اهداف پيش بيني شده براي توليدكنندگان صنعتي به كار خود پايان داد.