:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
ارائه گزارش هزینه‌ و قیمت‌ از سوی دو خودروساز کشور

سايپا و ايران خودرو و وعده های جدید

حسین فتاحی عضو کمیسیون صنایع از ارائه گزارش هزینه‌ و قیمت‌ از سوی دو خودروساز کشور خبر دادو گفت: قرار شد سایپا و ایران خودرو تولید روزانه خود را برای جبران کمبود بازار به بالای ۲هزار دستگاه برسانند.
کد خبر: ۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳

حسین فتاحی در مورد جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع با وزیر صنعت و معاونین وی اظهار داشت: عصر روز گذشته در کمیسیون صنایع جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین وی و مدیران دو خودروساز کشور یعنی ایران خودرو و سایپا برگزار شد و طی آن برخی نمایندگان سؤالاتی در مورد خودرو داشتند که وزیر نیز پاسخ داد.
به گزارش تسنيم، وی افزود: مدیران دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز گزارشی از هزینه‌های تولید خودور ارائه کردند که در نتیجه قرار شد این دو خودرو ساز تولید روزانه خود را به بالای ۲ هزار دستگاه در روز برسانند. این اقدام باعث می شود میزان عرضه افزایش و با توجه به تقاضای بالا، بازار به تعادل برسد.
این عضو کمیسیون صنایع با بیان اینکه با ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا امکان کاهش قیمت نیز وجود دارد گفت: در نتیجه برخی مشکلات که در اثر کمبود تولید در بازار خودرو وجود دارد حل خواهد شد.
نماینده مردم شهربابک در پایان گفت: با توجه به گزارش دو شرکت خودور ساز در مورد هزینه‌ها و قیمت‌هایی که عرضه‌ می‌شود، نتایج مثبتی از این جلسه حاصل شد و انشاء الله می توانیم با افزایش تولید شاهد کاهش قیمت باشیم.