:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

آغازسرمایه گذاری شرکت های بزرگ نفتی در ایران از سال آینده میلادی

مدیران شرکت های نفتی اروپا در این زمینه با برخی از مديران این صنعت، از جمله مدیران شركت نفت ايرانول مذاكراتي داشته و براي سرمايه گذاري در اينگونه شركت ها اعلام آمادگي كرده اند.
کد خبر: ۶۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
خبراقتصادي -  يك مقام آگاه با اعلام اين مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما، از استقبال شركت هاي بزرگ نفتي اروپا براي سرمايه گذاري در ايران از سال آينده ميلادي خبر داد.  




 اين مقام اگاه افزود: مديران شركت هاي بزرگ نفتي در هفته هاي اخير ضمن ديدار با مسوولان و مديران نفتي ايران از سرمايه گذاري در صنعت نفت ايران استقبال كرده و براي شروع كار و همكاري با شركت هاي ايراني، اعلام آمادگي كرده اند.
وي اظهار داشت: مديران شركت هاي شل، توتال، اني و لوك اويل اعلام كردند كه حاضرند علاوه بر سرمايه گذاري در صنايع بالادستي نفت ايران، در صنعت روانكاران نيزهمكاري داشته باشند.مدیران شرکت های نفتی اروپا در این زمینه با برخی از مديران این صنعت، از جمله مدیران شركت نفت ايرانول مذاكراتي داشته و براي سرمايه گذاري در اينگونه شركت ها اعلام آمادگي كرده اند. 
انتظار می رود با سرمایه گذاری شرکت های شل، توتال، انی و لوک اویل در صنعت روانکاران، شاهد افزایش کیفیت روغن موتورهای تولیدی ایران از طریق انتقال تکنولوِژی و دانش فنی باشیم.