:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

برگزاری نشست تدوین برنامه چهارم راهبردی بانک صنعت و معدن

اولین نشست تدوین برنامه چهارم راهبردی بانک صنعت و معدن با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از رؤسا و کارشناسان این بانک برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
1414442852709_01bsm.JPG

خبر اقتصادی - علی‌اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این نشست با اشاره به اهمیت تفکر استراتژیک در نیل سازمان به اهداف تعیین شده گفت: نخستین پرسش در این زمینه آن است که ما می‌خواهیم به کجا برویم؟

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، اجرایی کردن برنامه را نشان‌دهنده مدیریتی موفق توصیف کرده و گفت: ما در این بانک به دنبال تدوین یک برنامه راهبردی هستیم و مقدمه این برنامه داشتن یک تفکر استراتژیک است.

وی تصریح کرد: آنچه که ما خواهان آن هستیم نهادینه ساختن تفکر استراتژیک در بانک است، در آن صورت هر روزمان تبدیل به روز برنامه‌ریزی راهبردی خواهد شد.

افخمی گفت: جهان حاضر جهانی به شدت متلاطم و متغیر است و در این جهان باید تلاش کنیم که همواره برای سازندگی، پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران جدید پساتحریم باید نحوه عملکرد و تفکر بانک صنعت و معدن و گستره تعاملات خود را تعیین کنیم افزود: ما در مسیر حرکت به سوی اهداف خود و با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد برنامه‌های تدوین شده را مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار می‌دهیم تا بتوانیم حرکت در جهت هدفی که داریم را حفظ کنیم.