:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۷.۷۹°
Updated in: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
فاضل لاریجانی فایل صوتی احمدی‌نژاد را توطئه آمیز دانست

اقدام احمدی‌نژاد مجلس را متشنج کرد/ لاریجانی پاسخ داد

رئیس جمهور به دلیل کیفیت نامناسب به خواندن دیالوگ‌های فیلم پرداخت که محتوای آن مربوط به قرارداد واگذاری شرکت‌های تامین اجتماعی به بخش خصوصی بود.
کد خبر: ۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
 محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود از وزیر کار، تعاون و از امسال پشت پرده سخن به میان آورد و خواهان پخش فیلمی در مجلس شد که فیلمی از ملاقات آقای فاضل لاریجانی و مرتضوی بود که آن را جهت آگاهی نمایندگان لازم می‌دانست. پس از پخش دقایقی از این فیلم رئیس جمهور به دلیل کیفیت نامناسب به خواندن دیالوگ‌های فیلم پرداخت که محتوای آن مربوط به قرارداد واگذاری شرکت‌های تامین اجتماعی به بخش خصوصی بود.




در خلال خواندن متن این دیالوگ‌ها مجلس برای دقایقی دچار تنش شد.

نماینده مردم آبادان با صدای بلند فریاد می‌کشید و نسبت به این موضوع اعتراض می‌کرد که با مداخله سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس به بیرون از صحن علنی هدایت شد.

بعداز پخش ویدئو هم تعداد بسیار زیادی از نمایندگان نسبت به این موضوع انتقاد داشتند که علی لاریجانی در واکنش به شلوغی صحن علنی گفت: امروز روز مهمی است اجازه بدهید حرفشان را بزند اگر موضوعی راجع به بستگان ما بوده بگذارید در این باره حرفی بزنند.

وی پس از پایان سخنان رئیس جمهور به بخش‌ةای مختلف سخنان احمدی‌نژاد پاسخ داد همچنین اعضای هیئت رئیسه با آقای فاضل لاریجانی که مواردی علیه وی از سوی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس مطرح شده بود تماس گرفتند که بنا به گفته فرهنگی عضو هیئت رئیسه فاضل لاریجانی درباره این نوار اظهار داشت: آقای مرتضوی مدت‌ها پیگیر این ملاقات بود و در این ملاقات نیز عمده صحبت‌ها را آقای مرتضوی انجام داد و ضمن ابراز ارادت مفصل به خانواده لاریجانی در خواست کرد من واسطه شوم تا ایشان با رئیس قوه قضائیه دیداری داشته باشند.

همچنین بنا به گفته فرهنگی فاضل لاریجانی در جریان فیلمبرداری از این ملاقات نبوده است.


فاضل لاریجانی فایل صوتی احمدی‌نژاد را توطئه آمیز دانست


 برادر رئیس مجلس، فایل صوتی احمدی‌نژاد را کذب محض و توطئه خواند.

فاضل لاریجانی، برادر علی لاریجانی که رئیس جمهور احمدی نژاد لحظاتی قبل یک نوار را با عنوان جلسه وی و مرتضوی در مجلس پخش کرد، در گفتگو با مشرق این نوار را تکذیب کرد.

لاریجانی با بیان اینکه این قضیه کذب محض و توطئه است، افزود: صدایی که در این جلسه از من به‌گوش می‌رسد جعلی است.

وی با تأکید بر اینکه قصد دارند اذهان عمومی را به هم بزنند، گفت: بانی این جلسه خودشان بوده‌اند.

فاضل لاریجانی، صحبت‌های بیشتر در این زمینه را موکول به فرصت دیگری کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
1
2
باید یک روز این اتفاق می افتاد که به لطف خدا افتاد تا این که مردم بفهمند توی مملکت ما داره چه اتفاقاتی پیش میاد.