:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
با معرفی صادر كننده نمونه كشوري برای پنجمين بار تحقق یافت

سايپا رتبه اول صادرات خودرو كشور در سال جاري

سايپا رتبه اول صادرات خودرو كشور در سال جاري را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳
خبراقتصادی: شركت سايپا رتبه اول صادرات خودرو كشور را در سال جاري از آن خود كرد



به گزارش سايپانيوز با توجه به تفاوت چشمگير صادرات محقق شده شركت سايپا در مقايسه با ساير خودروسازان كشور و سفارشات دريافت شده توسط اين شركت كه مي بايست تا پايان سال محقق شود، كسب رتبه اول صادرات خودروي كشور توسط شركت سايپا  در سال 90 بصورت زودهنگام مسجل شد.

عليرغم وجود محدوديت هاي موجود در فضاي فعاليت هاي بين المللي و شرايط نامساعد اقتصادي و بي ثباتي در برخي از بازارهاي هدف، شركت سايپا براساس برنامه هاي استراتژيك، تعهد مديريت ارشد و تلاش و همدلي كاركنان موفق شد رتبه اول صادرات كشور در زمينه خودرو را به خود اختصاص دهد.

دستيابي به اين موفقيت در پي آن حاصل شد كه شركت سايپا در مهرماه سال جاري نيز به عنوان تنها خودروساز ايراني براي پنجمين بار مقام صادر كننده نمونه كشوري در زمينه خودروسواري را به خود اختصاص داد.

 مزيت هاي رقابتي محصولات و برنامه هاي بازاريابي جهت توسعه بازار هاي موجود و نفوذ در بازارهاي جديد از مهمترين عوامل موفقيت شركت سايپا در مقايسه با ساير رقبا است و هزينه رقابتي مالكيت محصولات سايپا كه از مصرف كم، قيمت رقابتي محصول و قطعات يدكي و خدمات فروش و پس از فروش گسترده ناشي مي شود مهمترين علت استقبال مشتريان از محصولات شركت سايپا در بازارهاي صادراتي است.

شركت سايپا محصولات خود را تحت نام و برند ايراني سايپا به مناطق خاورميانه، آفريقا، آسياي ميانه و آمريكاي لاتين صادر مي كند


 


ارتقاء كيفي محصولات سايپا و برآورده نمودن الزامات استانداردهاي روز دنيا در كنار ورود محصولات جديد مانند خودروي تيبا به سبد محصولات صادراتي چشم انداز روشني را در مقابل صادرات شركت سايپا قرار داده است.

شركت سايپا تا كنون به بازارهاي عراق، سوريه، ونزوئلا، آذربايجان، سودان، افغانستان، مصر، الجزاير، مالي، كامرون، غنا، ساحل عاج و نيجريه صادرات داشته است.