:
كمينه:۲۶.۷۹°
بیشینه:۲۷.۹۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

رسیدگی به مشکلات،مردم شهر جدید پرند

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند به منظوررسیدگی به مشکلات، موضوعات و درخواست های مطرح شده از سوی مردم ومراجعه کنندگان،دوشنبه هر هفته با هماهنگي واحد روابط عمومي جهت تعيين وقت قبلي با مهندس چاغروندي صورت مي‌پذيرد.
کد خبر: ۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۷


اسماعیل صدرزاده مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند در همين راستا اظهار داشت: به دلیل کثرت مراجعه کنندگان به شرکت عمران شهر پرند و در راستای رسیدگی به درخواست های مطرح شده از سوی مردم ، از ابتدای مدیریت آقای مهندس چاغروندي هماهنگی های لازم جهت برقراری ارتباط با وی از سوی روابط عمومی شرکت امکان پذیر شده است.

وی افزود:متقاضیان جهت برقراری ملاقات حضوری با مدیرعامل می توانند همه روزه در ساعات اداری با مراجعه به دفتر روابط عمومی شرکت عمران پرند نسبت به تنظیم فرم ملاقات اقدام کنند، همچنین افراد می توانند از طریق ایمیل، در صفحه انتقادات و پیشنهادات نقطه نظرات خود را اعلام و شماره تماسي جهت رسيدگي به موضوعات مطرح شده ارائه دهند.

صدرزاده با بیان اینکه در بسیاری از موارد درخواست ملاقات با مدیرعامل و مسائل مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان با مراجعه به همکارانمان قابل حل و فصل است، بیان داشت: از درخواست کنندگان ملاقات با مدیرعامل تقاضا داریم قبل از تنظیم فرم ملاقات، موضوع خود را بامسئول مربوطه مطرح تا در صورت نیاز و بدون اتلاف وقت  این دیدار صورت پذیرد . 

             www.parand-ntoir.gov.ir

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mazdak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
1
با سلام،
درصورت امکان می خواستم از این طریق از شما خواهش کنم که مسئله ای را به گوش مسئولین ذیربط برسانید که شاید مشکل تعدادی از ما ( هم وطنان ) بر طرف گردد.
ما در شهر جدید پرند ( پروژه 102 واحدی آرمان – مربوط به شرکت لیزینگ خودروکار ) از سال 86 اقدام به خرید واحد تعاونی مسکن مهر نموده ایم. پس از طی مشکلات بسیار بسیار زیاد، این واحدها آماده تحویل شد.
مدتی است که ما واحد ها را تحویل گرفتیم با شرایط ساخت مسکن مهری !!! ( فشار کم آب – قطعی آسانسور – تک فاز شدن برق و ... ) که مهمترین مشکل ما این است که اداره گاز، اقدام به وصل گاز این واحد ها نکرده است.
وعده های مسئولین شرکت گاز و بهانه های واریز پول ها از بهمن ماه 91 تا به حال ادامه دارد.
لطفاٌ، خواهشاٌ، در صورت امکان و ... با تهیه گزارش/ خبری مبنی بر این موضوع، تلنگری به مسئولین مربوطه زده تا شاید این مشکل بر طرف گردد.

با تشکر