:
كمينه:۲۱.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه مدیر عامل شهر پردیس:

مسکن مهر با آورده‌های مردم ساخته می‌شود، تغییر مدیر عامل پردیس مثبت بود

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مسکن مهر با آورده‌های مردم ساخته می‌شود و افزایش تسهیلات نیز به منظور تسریع در اتمام پروژه‌ها و آرامش متقاضیان صورت گرفت.
کد خبر: ۵۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۹
خبرگزاری فارس: مسکن مهر با آورده‌های مردم ساخته می‌شود/تغییر مدیر عامل پردیس مثبت بود

خبر اقتصادی - مراسم معارفه حسین رجب صلاحی به عنوان سرپرست شهر جدید پردیس، امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت عمران شهر جدید پردیس، در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش فارس، ​محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این مراسم با تجلیل از رجب‌صلاحی برای پذیرش این مسئولیت، طی حکمی وی را به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب کرد.

*تغییر صورت گرفته در مدیریت شرکت عمران پردیس مثبت بود

نریمان تغییر صورت گرفته در مدیریت شرکت عمران پردیس را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: این تغییرات در راستای اتمام پروژه‌های مسکن مهر خواهد بود که با توجه به سوابق کاری و مدیریتی رجب صلاحی این امر محقق خواهد شد.

نریمان نیز در ادامه خطاب به رسانه‌ها گفت: هجمه انتقادها به این سمت است که چرا مسکن مهر تاکنون تمام نشده است و در این رابطه ناچار به سخن می‌شویم که مشکل از کجاست. لازم است که رسانه‌ها به مسائل و مشکلات مسکن مهر در دولت قبل هم توجه کنند و منصفانه به انتشار اخبار و اطلاعات بپردازند.

وی از رسانه‌ها و منتقدان خواست با قلم‌های آزاد و منصفانه به کمک بیایند و از جناحی اقدام کردن اجتناب کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: اگر رسانه‌ها به متقاضیان القا کنند که پول ندهید و پروژه‌های مسکن مهر با افزایش قیمت روبرو شدند، شک نداشته باشید پروژه‌ها به اتمام نمی‌رسد؛ چراکه مسکن مهر با آورده های مردم ساخته می‌شود و افزایش تسهیلات نیز به منظور تسریع در اتمام پروژه‌ها و آرامش متقاضیان صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: ما فریب کارانه با مردم حرف نمی‌زنیم. صادقانه از مشکلات پروژه‌های مسکن مهر صحبت کردیم و همانطور که در مصاحبه های قبلی هم گفتم، با فروش زمین و  تفاهم نامه با بانک مسکن و هر اقدامی که لازم باشد برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی به کار خواهیم بست تا شهری مناسب با تمام امکانات و نیازهای شهروندان بسازیم؛ چراکه ما شهر ساز هستیم، نه ساختمان ساز.

نریمان افزود: مسکن مهر طرح خوبی بود، اما باید همه جوانب در نظر گرفته می‌شد و شتابزده عمل کردن دلیل بروز این مشکلات است. بحث ما این دولت و آن دولت نیست، ما باید مصلحت نظام مقدس جمهوری را در نظر بگیریم. همانطور که مقام معظم رهبری توصیه کردند.

همچنین طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و معین ویژه شهر جدید پردیس پیش از اظهارات نریمان گفت: برخی سعی دارند علت تأخیر تحویل پروژه‌های مسکن مهر پردیس را به مدیران و شیوه‌های مدیریتی شهرهای جدید ارتباط دهند، اما واقعیت این است که پروژه های مسکن مهر پردیس نسبت به دیگر پروژه‌های مشابه دیرتر کلنگ زنی شد و به دلیل مشکلات تورمی که در سال 91 پیش آمد و همچنین حجم بالای ساخت و ساز در این شهر، طبیعتا تحویل واحدها در پردیس دیرتر از سایر شهرهای جدید خواهد بود.

طاهرخانی تأکید کرد: پروژه مسکن مهر پردیس با همدلی و همکاری متقاضیان، پیمانکاران، حمایت جدی دستگاه‌های خدمات رسان و شرکت عمران شهرهای جدید به انجام خواهد رسید که شرکت در همین راستا به جدیت به دنبال حل مشکلات پیش رو برای تکمیل و تحویل به موقع واحدها و ساخت شهر برای مردم است.

همچنین در این مراسم ولی پور گزارشی مختصر از فعالیت‌های خود در زمان تصدیش به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ارائه داد و رجب صلاحی نیز در سخنانی به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد.

رجب صلاحی ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد نریمان به منظور انتصاب وی گفت: سعی من این است که با  تلاش مضاعف خود و کمک همکاران و مردم شریف، به دور از هرگونه هیاهو و نزاع و با ایجاد همدلی و حمایت پاسخگوی تمامی انتظارات باشم.

وی تأکید کرد: باید به مسائل زیر بنایی و روبنایی مسکن مهر شهر جدید پردیس توجه ویژه شود که در این راستا  تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌ها جهت بهبود شرایط فعلی امری ضروری و لازم است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب سرپرستی شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از قرائت توسط رحمانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به رجب صلاحی اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های ولی پور قدردانی شد.

لازم به ذکر است، رجب صلاحی پیش از این مدیرکل دفتر حمل ونقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید ایران بود.

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات کاربردی- سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات کاربردی- سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عضویت در گروه تحقیق هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور، استانداری‌ها و شهرداری‌ها، رئیس کمیته طراحی سوالات ستاد مرکزی استخدام شهرداری های کشور، نماینده ستاد مرکزی استخدام شهرداری‌های کشور در استان‌های همدان، کرمانشاه، ایلام و کردستان، رابط شورای مرکزی هماهنگی قانون هدفمند سازی یارانه ها در حوزه حمل و نقل و خدمات عمرانی شهری و روستایی در استان قم، دبیر کمیته سفرهای خارجی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عضو کمیته فنی و بازنگری مطالعات طرح ساماندهی سیستم حمل و نقل ترافیک شهری شهریار، عضو شورای سازمان عمران و بهسازی شهرداری اسلامشهر و مدیریت کنترل و نظارت شهرداری شهریار از جمله سوابق کاری رجب‌صلاحی است.