:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

موفقیت ایسوس در کامپیوتکس 2015

ایسوس 14 جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2015 را دریافت کرد. با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس سال 2015 میلادی، جدیدترین فناوریهای و محصولات شرکت‌های سخت‌افزاری معرفی شدند و 14 محصول ایسوس در میان محصولات برگزیده این نمایشگاه قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
Asus.jpg

خبر اقتصادی - این محصولات در رشته‌های مختلف طراحی، خلاقیت، نوآوری و بهترین انتخاب شایسته دریافت جایزه شناخته شدند. در میان تمامی برندگان جوایز کامپیوتکس 2015، ایسوس توانست با کسب 14 جایزه برای محصولات خود چند پله بالاتر از سایر رقبا و در رتبه نخست قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه کامپیوتکس یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا است که هر ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در این حوزه به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند. کسب جوایز فناوری، طراحی و خلاقیت در این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در میان محصولات برتر ایسوس، کامپیوتر دسکتاپ GR6 جایزه بهترین طراحی و ساعت هوشمند Zenwatch، Smart Home System ، Zenbook UX305 و AiProtection جایزه Best Choice Award کامپیوتکس 2015 را از آن خود کردند. جوایز Best Choice Award توسط انجمن TAITRA تامین می‌شوند و شرایط اصلی انتخاب یک محصول به عنوان نامزد دریافت جایزه، تمایز، منحصر به فرد بودن و قابلیت عرضه در بازار است.

برگزیدگان Best Choice Award

در این شاخه شش محصول ایسوس جایزه بهترین انتخاب نمایشگاه کامپیوتکس 2015 را از آن خود کردند. کنسول GR6 ، سیستم هوشمند ASUS Smart Home System، مادربورد X99-Deluxe/U3.1، مجموعه امنیت شبکه AiProtection، اولترابوک Zenbook UX305 و ساعت هوشمند ZenWatch با برخورداری از طراحی خلاقانه، امکانات منحصر به فرد و تمایز شایسته موفق به دریافت این جایزه شدند.

برگزیدگان Computex d&i Awards

در این شاخه ایسوس توانست هفت جایزه را کسب کند و در رتبه اول قرار گیرد. تلفن هوشمندZenFone 2، تبلتZenPad 8.0، پروژکتور قابل حمل P3B، لپ تاپ ROG G751، کامپیوتر دسکتاپ ASUSPRO E810 ، کامپیوتر یکپارچه A6420 و لپ تاپ Transformer book T300 Chi در این بخش برگزیده شدند.