:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

خدمات جدید اتاق تهران برای فعالان اقتصادی

در حالی که چند ماهی از انعقاد تفاهم‌نامه اتاق تهران و اداره ثبت شرکت‌ها می‌گذرد، واحدی به‌عنوان ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران تشکیل شده که آماده خدمات‌رسانی به اعضای اتاق تهران است.
کد خبر: ۵۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

خبر اقتصادی - بنا بر آنچه در تفاهم‌نامه میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مقرر شده است، تسهیلاتی برای اعضای اتاق در مورد امور جاری آنها با ثبت شرکت‌ها فراهم شده و شرکت‌های دارنده کارت بازرگانی می‌توانند امور مربوطه را از طریق واحد امور ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران پیگیری کنند.

در حال حاضر این واحد اتاق تهران خدماتی از قبیل مشاوره و آموزش در تهیه و تنظیم صورتجلسات و تصمیمات شرکت‌ها، ممیزي صورتجلسات، ورود اطلاعات تصمیمات صورتجلسات به سامانه ثبت شرکت‌ها، ارسال مدارک به اداره مذکور و پیگیري صورتجلسات در اداره ثبت شرکت‌ها تا حصول نتیجه نهایی و اعلام به متقاضی را انجام می‌دهد.

اتاق تهران برابر برنامه بلندمدت خود برای گسترش و توسعه خدمات‌رسانی هدفمند به اعضا این خدمات را به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهد و دارندگان کارت بازرگانی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. / دنیای اقتصاد