:
كمينه:۲۷.۶۲°
بیشینه:۲۷.۹۹°
Updated in: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات

اسماعیل لـله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان تکریم مشتری و خدمت‌رسانی حداکثری به‌آحاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

خبر اقتصادی - مدیرعامل این بانک در سفر به استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان، افزایش رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات مورد نیازهای آنها را از اولویت‌های بانک برشمرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله‌گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: برای اولین بار تمام دستورالعمل‌های اعتباری به‌صورت یک مجلد در اختیار تمامی همکاران قرار گرفته است. همچنین در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت تا بتوانند بدون واسطه و از راه‌های قانونی و با شفافیت کامل از تسهیلات بانک استفاده کنند.
وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده کنند و از این طریق هزینه‌های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه‌های زمان برای مشتریان کاهش یابد.
لـله‌گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک‌ها شلوغی و تجمیع فعالیت‌ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس می‌کوشیم تا با بستر‌سازی در زمینه بانکداری نوین، میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران اضافه کرد: دوران گذار از بانکداری سنتی به الکترونیکی سپری شده و اکنون ٧٥ درصد فعالیت‌های بانکی در بستر بانکداری الکترونیکی انجام می‌شود بر این اساس، توسعه بانکداری مجازی در اولویت برنامه‌های بانک است.