:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

بانک سینا 30 ساله شد

كاركنان بانك سینا در حالي هشتم خرداد 94 را گرامي مي‌دارند كه سه دهه از آغاز فعاليت این بانك مي‌گذرد و اين بانك توانسته است گام‌هاي موثري در تحقق سياست‌هاي اقتصادي و توسعه‌اي كشور بردارد.
کد خبر: ۵۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

خبر اقتصادی - این بانك در هشتم خردادماه 1364 با نام «موسسه مالي و اعتباري بنياد» با هدف اوليه انجام عمليات اعتباري و تامين مالي بنگاه‌هاي اقتصادي و جذب سپرده‌هاي عمومي برای  اعطاي تسهيلات اعتباري به بخش‌هاي مختلف اقتصادي با سرمايه 10 ميليارد ريال تاسيس شد.
به گزارش روابط عمومي بانك سينا، اين موسسه در 28 اسفند 1387 با مجوز بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به بانك سينا ارتقا يافت كه در اين راستا با پياده‌سازي سياست‌هاي مناسب توسعه‌اي و به‌كارگيري فناوري‌ها و زيرساخت‌هاي پيشرفته و نوين بانكداري الكترونيك نقش موثري در ارائه خدمات بانكي به هموطنان داشته است به طوري كه اكنون متنوع‌ترين خدمات را در حوزه بانكداري الكترونيك ارائه مي‌دهد و طبق آمار بانك مركزي ج.ا.ا طي 3 سال متوالي عنوان بيشترين تراكنش‌هاي فوق شتابي را دارا است.
همچنين اين بانك همواره در بين صد شركت برتر كشور قرار داشته و هر سال جايگاه خود را در اين فهرست ارتقا داده است.
اين در حالي است كه بانك سينا عملكرد مناسبي در حوزه بورس نيز داشته و در فهرست 50 شركت فعاليت بورس كه به‌صورت فصلي از سوي سازمان بورس اوراق بهادار اعلام مي‌شود، قرار دارد. / دنیای اقتصاد