:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

معاون بیمه دانا: توسعه بیمه‌های زندگی یک ضرورت است

معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دانا، استقرار مدل تعالی سازمانی را روش مناسبی برای ارتقای کیفیت خدمات و رضایت بیشتر بیمه‌گذاران به ویژه در حوزه درمان دانست.
کد خبر: ۵۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
dana345.jpg

خبر اقتصادی - سید داود حسینی با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت بیمه، رویکرد سنتی در خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران را مناسب شرایط رقابت کنونی ندانست و خواستار ارتقای مدل کیفی خدمت رسانی به مشتریان شد.

وی بازبینی در نرخ حق بیمه‌های درمان، افزایش فعالیت‌ها در حوزه بیمه‌های زندگی، تسریع در پرداخت خسارت و افزایش سطح اختیارات شعب را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به شعار تکریم، تسریع و تجمیع امسال بیمه دانا، اقدامات این معاونت در جهت اجرایی شدن این شعار را تشریح کرد.

حسینی توسعه بیمه‌های زندگی را یک ضرورت توصیف کرد و افزود: تبلیغات و فرهنگ‌سازی، استفاده از تجارب نمایندگان برتر و ارائه راهکارهای قانونی برای افزایش حمایت مالی از نمایندگان فعال در این حوزه از جمله مهمترین اقدامات و راهکارهای لازم برای توسعه بیمه‌های زندگی محسوب می‌شود.

معاون فنی بیمه‌های اشخاص‌، نصب کیوسک صدور معرفی‌نامه در برخی بیمارستان ها را یک اقدام مناسب برای ارائه خدمت به بیمه‌شدگان عنوان کرد و با اشاره به رضایت‌مندی مشتریان شرکت از این اقدام، تسهیل و تسریع در امور بیمه‌شدگان را از اولویت‌های شرکت بیمه دانا دانست.