:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
امامی مطرح کرد:

هنوز قیمت گذاری خودرو به سازمان حمایت واگذار نشده به دنبال استفساریه هستیم

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت گفت: هنوز قیمت گذاری خودرو به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده واگذار نشده و دنبال استعلام و استفساریه است.
کد خبر: ۵۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

خبر اقتصادی - عیسی امامی با تکذیب خبر واگذاری قیمت گذاری خودرو به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده گفت: هنوز قرار نیست قیمت گذاری به سازمان حمایت واگذار شود و دنبال استعلام و استفساریه هستیم.
به گزارش عصر خودرو، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: یک اشکالی در وضع قوانین در سه ماه گذشته اتفاق افتاد که بحث تنظیم مقررات مالی دولت بود. مجلس قانونی را مصوب کرد که کالاهای انحصاری و همچنین خدماتی  را که دولت تشخیص آن را انجام می دهد با مکانیزم و شورایی که نفرات آن را نیز مشخص کرده ، بیایند و تعیین قیمت کنند که در آن این عبارت استفاده شده است که با رعایت سیاست های ابلاغی اصل 44 و اگر این باشد یعنی به صلاحیت شورای رقابت برمی گردد.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد :چون این قانون  تقدم  و تاخر داشت برای اینکه شورای رقابت مطمئن شود  نیازمند این بود که یک استفساریه داشته باشد که بداند این صلاحیت قانونی را دارد یا خیر و به همین دلیل هنوز قرار نیست قیمت گذاری به سازمان حمایت واگذار شود و دنبال استعلام و استفساریه هستیم.