:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
از سوی بیمه ایران صورت گرفت

پرداخت خسارت 68 میلیارد ریالی به کرمان موتور

بیمه ایران بابت وقوع حادثه آتش سوزی درکرمان موتور به این شرکت 68 میلیارد و 421 میلیون و 805 هزار و 900 ریال خسارت پرداخت کرد.
کد خبر: ۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

خبر اقتصادی - رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درجلسه اهدای خسارت به کرمان موتورگفت: این شرکت درسال 1393 بیش از 5900 میلیارد تومان به بیمه گذاران و زیان دیدگان خود خسارت پرداخت کرده است.

محمود امراللهی با اشاره به اینکه بزرگترین خسارت صنعت بیمه کشور در سال گذشته توسط این شرکت پرداخت شده است، افزود:‌ این خسارت مربوط به شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بود که بیمه ایران آن را پرداخت کرد و رضایت بیمه گذار جلب شد.

وی در تشریح اقدامات بیمه ایران در سال 1393، به طراحی "بیمه مان" جدیدترین بیمه زندگی این شرکت اشاره کرد و گفت:‌از آنجا که مهم ترین اولویت مدیریت جدید فراگیر کردن بیمه زندگی در کشور بود این بیمه نامه پس از مطالعات کارشناسی فراوان و رفع نواقص بیمه نامه های قبلی طراحی و روانه بازار شد.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه نامه تعهدات سنگینی برای بیمه ایران خواهد داشت، تصریح کرد: خوشبختانه هموطنان از این طرح استقبال خوبی کرده و فروش خوبی داشته است، امیدواریم این روند تا تحقق شعار" هر ایرانی یک بیمه مان "ادامه پیدا کند.

شرکت کرمان موتور سال گذشته دچار آتش سوزی شده بود.