:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۵.۷۹°
Updated in: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فتحی پور مطرح کرد:

کاهش هزینه های تمام شده تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با نرخ سود بانکی پایین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با کاهش نرخ سود بانکی و پرداخت یارانه به صنعت خودرو می توان در آینده شاهد رونق تولید ، ارتقاء کیفیت ، کاهش هزینه های تمام شده و حضور محصولات تولید ی در بازار های هدف باشیم.
کد خبر: ۵۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

خبر اقتصادی - ارسلان فتحی پور در زمینه کاهش نرخ سود بانکی و تاثیر آن برصنعت خودرو کشور گفت:هرچقدر نرخ سود بانکی کاهش یابد برای واحد های تولید و صنعتی از جمله صنعت خودرو کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.
به گزارش عصر خودرو، نماینده مردم کلیبر هوران و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید به صنایع کشور از جمله صنعت خودرو یارانه داده شود ، ادامه داد:باید یارانه به صنعت داده شود باید از سود بانکی یارانه به صنعت خودرو داده شود چرا که نه تنها صنعت خودرو بلکه سایر صنایع کشور از وضعت رکودی که چند سالگذشته با آن مواجه بوده اند خارج شوند و بتواند قیمت تمام شده خود را کاهش داده تا محصولاتی با کیفیت و رقابت پذیر تولید و روانه بازار کنند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود:در حال حاضر ما فقط توانسته ایم رشد نرخ تورم را کنترل کنیم ولی هنوز خود تورم مهار نشده است و در حال حاضر نیز رکود بر اقتصاد کشور حاکم است و به همین دلیل قیمت تمام شده کالا بسیار بالا است و نمی توانیم در بازار های هدف حضورگسترده داشته باشیم .
وی تصریح کرد: با کاهش نرخ سود بانکی و پرداخت یارانه به صنعت خودرو می توان در آینده شاهد رونق تولید و حضور محصولات تولید ی در بازار های هدف باشیم.