:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
عباسپور در نشست خبری:

وزیر صنعت به خودروسازان گفته اقدام به خرید پرسپولیس و استقلال کنند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ورود خودروسازان به مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس را برگرفته از تحمیل دولت به خصوص وزیر صنعت، معدن و تجارت به خودروسازان داخلی دانست.
کد خبر: ۵۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
1-1270.jpg
خبر اقتصادی - روح الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس طی نشست خبری به ارائه توضیحاتی در خصوص حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز گذشته این کمیسیون و مباحث مطرح شده پیرامون مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و ورود خودروسازان پرداخت.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه خودروسازان باید در حوزه خوروسازی فعالیت کنند تا بتواند کیفیت کار خود را بالاتر برده و محصول داخلی را با قیمت مناسب‌تری ارائه دهند،‌گفت: باید توجه داشت در اقتصاد بدون مرز وقتی شرکتی محصول خود را با کیفیت بالاتر و قیمت کمتری ارائه می‌دهد پا برجا خواهد بود؛ در واقع خودروسازان تنها باید به دنبال خودروسازی باشند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین اظهار کرد: خودروسازان نباید در اثر فشار عناصر سیاسی داخلی سایت‌هایی را در استان‌ها ایجاد کنند؛ زیرا این رویه ضربه‌ای اقتصادی به صنعت خودروی داخلی وارد می‌کند.

عباسپور افزود: به وزیر صنعت گفته شده که برای خودروسازان بزرگ تعیین تکلیف نکنند و نخواهند که این خودروسازان در مزایده تیم‌های پرسپولیس و استقلال شرکت کنند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس با بیان این که به وزیر صنعت گفته شده که تیم های استقلال و پرسپولیس هزینه‌بر هستند،‌ اظهار کرد: به وزیر صنعت گفته شده شما که نمی‌توانید بدهی خود را به قطعه‌سازان بپردازید چگونه می‌خواهید به بحث خرید تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس وارد شوید.

عباسپور ورود خودروسازان به مزایده باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر گرفته از تحمیل دولت به خصوص وزیر صنعت، معدن و تجارت به خودروسازان داخلی عنوان کرد و افزود: خود وزیر صنعت به خودروسازان گفته که مبادرت به خرید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کنید اما باید متذکر شویم که این یک بنگاه اقتصادی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تصریح کرد: باید وزیر صنعت توضیح د