:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان تاکید کرد:

لزوم استفاده بیشتر از دانش‎آموختگان معدن در بهره‌برداری از معادن

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان گفت: با ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت به ویِژه حوزه معدن می‎توان علاوه بر استفاده از توان دانش‎‌آموختگان، توسعه این بخش را شاهد بود.
کد خبر: ۵۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
1430483351807_isna-10.jpg

خبر اقتصادی - رامین کیامهر تاکید کرد: استفاده از دانش‎آموختگان معدن در بهره‌برداری از معادن بیشتر مورد توجه بهره‎برداران معادن قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت در کل کشور کمرنگ است ولی با تلاش‎های صورت گرفته می‎توان این ارتباط را به خوبی برقرار کرد. می‌توان در دانشگاه زنجان با راه‎اندازی دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن، زمینه ارتباط دانش‎آموختگان معدن با فعالان این عرصه را از زمان دانشجویی فراهم کرد.

کیامهر افزود: دانشجویان با حضور در معادن علاوه بر یادگیری تکنیکی واحدهای درسی خود می‎توانند کمک موثری برای فعالیت معدن به ویژه در واحدهای کوچک به منظور بهره‌برداری علمی از نظرات دانشجویان و دانش‎آموختگان باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان در رشته نقشه‌برداری معدن خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نقشه‎برداری معدنی هزینه‎بر است حضور بخش دولتی به ویژه در عکس‌برداری هوایی و ژئوفیزیک هوایی در کاهش هزینه‎ها بسیار موثر خواهد بود.