:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
معاون وزیر تعاون:

مشکلات تعاونی‌ها با کمک بخش خصوصی حل می‌شود

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات تعاونی‌ها را باید با کمک بخش خصوصی حل کرد زیرا راه دادن آن به بخش دولتی موجب تاخیر در نتیجه‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

خبر اقتصادی - سید حمید کلانتری در نشست تخصصی با تعاونگران کردستان، اظهار کرد: باید با بررسی وضعیت تعاونی‌ها، مهمترین مشکلات موجود در مجموعه را احصا کرده و آنها را در اولویت کار قرار داد تا با تلاش دسته جمعی برای رفع آنها تلاش کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از جمله مهمترین مسائل در حوزه کار تعاونی‌ها، باور و اعتقاد تعاونگران نسبت به کار تعاونی است. با در کنار هم قرار دادن تجارب مثبت گذشته و حذف تجربیات ناموفق می‌توانیم موفقیت هر چه بیشتر را در حوزه کار تعاونی‌ها شاهد باشیم. عملی کردن تصمیمات اتخاذ شده برای حل مشکلات تعاونی‌ها نیاز به همراهی و تلاش دسته جمعی دارد. تعاونی‌ها باید با اعتقاد به این مسئله که می‌توانند سرمایه‌های خرد را در کنار هم جمع‌آوری کرده و نارسایی‌هایی موجود به ویژه در بازار مصرف را حل کنند، فعالیت کنند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون خاطرنشان کرد: پس از توافق نامه‌ای که بین استانداری کردستان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد، بسیاری از سیاست‌های هفت گانه وزارتخانه در استان پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: تعاونی‌های کردستان با بهره‌گیری از بازار سلیمانیه می‌توانند موفق‌تر عمل کرده و راه رسیدن به اهداف خود را از این طریق هموار کنند.