:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

لزوم نگاه صادراتی به بخش‌های مرزی هرمزگان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: باید نقشه راه جهت توسعه صادرات را مشخص کرده و برای بهبود کسب و کار در استان و گسترش صادرات در مناطق محروم و مرزی تلاش بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۵۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
18-465.jpg

خبر اقتصادی - خلیل قاسمی، امروز، 23 اردیبهشت در دیدار با هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، با اشاره به منابع و ظرفیتهای صادراتی استان افزود: نگاه ما باید صادراتی باشد و نگاه صادراتی ویژه‌ای در بخش‌های مرزی استان داشته باشیم و از ظرفیتهای معدنی و کشاورزی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از هدف گذاری این سازمان در نزدیک شدن ارتباط میان اتاق بازرگانی بندرعباس و سازمان خبر داد و خواستار تعامل بیشتر میان اتاق و سازمان شد.

قاسمی به مشکلات و موانع پیش روی تولید و صنعت اشاره کرد و گفت: می‌توان برای شناسایی و حل مشکلات فعالین اقتصادی گام‌های بلندی برداشت.

صباغی زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس نیز در این دیدار گفت: برای خدمت رسانی بهتر به استان، باید از حرف، سخن و شعار خارج شد و کار را عملیاتی پیش برد.

وی با بیان اینکه به واحدهای تولیدی موفق، باید بیشتر توجه شود، افزود: پویا بودن برخی واحدهای تولیدی در شرایط تحریم با مشکلات کنونی، بسیار با ارزش بوده و باید مورد حمایت و تشویق مسئولین امر قرار گیرند.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس در این جلسه از افتتاح خط کشتی ایران و عمان خبر داد و گفت: این کشتی در مجتمع کشتی سازی فرا ساحل ایران ساخته شده است. امیدواریم با افتتاح خط کشتی بتوان مشکلات پیش روی صادرات محصولات کشاورزی و معدنی استان را برطرف و از تمامی ظرفیتها و پتانسیل‌های صادرات استفاده کنیم و رونق اقتصادی کشور و استان هرمزگان را توسعه ببخشیم.