:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
معاون وزیر نفت در امور بین الملل:

نمایشگاه نفت امضای قرارداد با خارجی ها را تسهیل می کند

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: نمایشگاه بیستم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با توجه به برداشته شدن احتمالی تحریمها در آینده نزدیک اهمیت بسزایی دارد.
کد خبر: ۵۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
1429520570477_191518_orig.jpg

خبر اقتصادی - امیرحسین زمانی نیا در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تعامل میان شرکتهای داخلی و خارجی پیش از برداشته شدن تحریمها عنوان کرد و افزود: رایزنی و مذاکرات شرکتهای داخلی با شرکتهای خارجی و آشنایی با توانمندیهای یکدیگر می تواند امضای قرارداد میان آنها را پس از پایان نمایشگاه تسهیل کند.

وی با اشاره به زمان مناسب برگزاری این نمایشگاه خواستار نظم و ترتیب بیشتر در برگزاری آن شد و تصریح کرد: برگزاری مناسب و منظم یک نمایشگاه بدون شک می تواند آن را به اهداف تعیین شده برساند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز گذشته (چهارشنبه،١٦ اردیبهشت ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و بیژن زنگنه، وزیر نفت افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی نفت ایران از دیروز (چهارشنبه ١٦ اردیبهشت ماه) آغاز به کار کرد و تا روز شنبه (١٩ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه خواهد داشت.