:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

ارایه سامانه وایرلس مارکتینگ برای بانک‌ها و سازمان‌ها

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات نیکسان‌ارتباط‌ بین‌الملل گفت: مخاطبان با استفاده از دستگاه وایرلس مارکتینگ این مجموعه می‌توانند فیلم، کلیپ، نرم‌افزارهای موبایل و سایر اطلاعات خود را با رعایت مسائل امنیتی در محیطی به شعاع 200 متر انتشار دهند.
کد خبر: ۵۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
1430894723433_niksan-0216-5.jpg

خبر اقتصادی - سید احسان قاضی‌عسکر با تشریح قابلیت‌های دستگاه بلوتوث وایرلس نیکسان گفت: این دستگاه جدیدترین دستگاه وای‌فای مارکتینگ در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی است که علاوه بر ارسال تبلیغات بر بستر شبکه وایرلس، از قابلیت ارسال همزمان اطلاعات بر بستر بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: می‌توان از دستگاه بلوتوث وایرلس نیکسان با هدف ایجاد یک شبکه مستقیم اطلاع‌رسانی و بازاریابی وایرلسی و به منظور اثربخش‌تر کردن محتوای بروشور، فیلم، انیمیشن و شعارهای سازمانی در بین مخاطبان استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات نیکسان توضیح داد: هر مجموعه برای استفاده از این دستگاه باید با طراحی یک صفحه وب و قراردادن کلیه اطلاعات مجموعه در آن همچون فیلم، بروشور و نرم‌افزارهای تلفن همراه، صفحه مورد نظر را روی حافظه دستگاه وایرلس مارکتینگ قرار دهد.

وی ادامه داد: مخاطبان می‌توانند بدون هیچ گونه هزینه‌ای، از طیف گسترده اطلاعات موجود بر روی حافظه دستگاه بهره ببرند؛ این موضوع نه تنها در صرفه‌جویی وقت مخاطبان تاثیرگذار است، بلکه از هزینه‌های گزاف اطلاع‌رسانی، چاپ و تبلیغات به روش‌های سنتی جلوگیری می‌کند.

قاضی‌عسکر قابلیت پخش فیلم با حجم و کیفیت بالا، استفاده از پهنای باند کمتر و سرعت انتقال اطلاعات روی تلفن همراه مخاطبان را بخشی از مزایای استفاده از این دستگاه در مکان‌های عمومی معرفی کرد.

وی ادامه داد: سامانه وایرلس مارکتینگ، برای سالن‌های برگزاری کنفرانس، بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی، بیمارستان‌ها و تمامی اماکن عمومی، کارایی دارد؛ ضمن آنکه تمامی دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای ارایه شده از 12 ماه گارنتی تعویض و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردارند.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات نیکسان، ارایه سامانه پیام کوتاه را یکی دیگر از خدمات این شرکت دانست و افزود: فراهم‌سازی قابلیت‌هایی همچون امکان برگزاری مسابقه، نظرسنجی، پاسخ‌گویی خودکار، ارائه پیشنهادات و انتقادات، اتصال به سایر بانک‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای سازمانی و پیاده‌سازی در بستر شبکه داخلی سازمان با در نظر گرفتن پارامترهای امنیتی، برای جلوگیری از نفوذ هکرها در این سیستم از جمله ویژگی‌های سامانه امنیتی پیام کوتاه نیکسان است.

وی گفت: در این سامانه، پیام‌ها توسط دستگاه مودم صنعتی چند سیم کارتی یا GSM MODEMو از طریق چندین شماره سیم کارت به طور همزمان ارسال می‌شود .

گفتنی است، شرکت فناوری اطلاعات نیکسان فعالیت تخصصی خود را از سال 1388 و با دریافت مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آغاز کرده است؛ این شرکت نمایندگی انحصاری شرکت بلووان را در اختیار دارد.