:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۶۲°
Updated in: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

خبری از بسته‌های جدید اینترنت همراه اول نیست

مدتی پیش اپراتور اول ارتباطی کشور در قالب پیامک‌هایی به مشترکان خود خبر داده بود که به زودی بسته‌های تشویقی جدید اینترنت را ارائه خواهد کرد، اما با گذشت بیش از یکماه همچنان بسته‌های مذکور در دسترس مشترکان قرار نگرفته است.
کد خبر: ۵۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
1416565991244_Teen-tops-own-Guinness-World-Record-for-texting.jpg

خبر اقتصادی - اسفند‌ماه سال گذشته شرکت ارتباطات سیار به مشترکان بسته‌های اینترنت پیامکی ارسال کرده و در قالب آن خبر داد "مشترک گرامی همراه اول، به زودی بسته‌های جدید اینترنت نوترینو با حجم، سرعت و مدت اعتبار گوناگون ارائه خواهد شد."

به گزارش ایسنا، مدتی پس از ارسال این متن، اپراتور با ارسال پیامی دیگر تاریخی مشخص برای ارائه‌ی این بسته‌ها در نظر گرفته و اعلام کرد: "مشترک گرامی، بسته‌های جدید نوترینو در دو گروه آلفا (سرعت پایه) و آلفا + (پرسرعت) از 24 اسفند‌ماه 1393 ارائه خواهد شد."

حال بیش از یک ماه از طرح این موضوع گذشته اما هنوز بسته‌های مذکور فعال و ارائه نشده است.

وحید صدوقی – مدیر عامل همراه اول – در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیحاتی ارائه کرده و به دلیل چرایی این موضوع پرداخت.

وی در این خصوص اظهار کرد: پیش از فرارسیدن سال نو طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی مدنظر داشتیم اما نظر دوستان ما این بود که برای ارائه‌ی این طرح‌ها پیگیری‌ها را بعد از عید ادامه داده و بسته‌های جدید را در سال جاری اعلام کنیم. برهمین اساس به زودی شرایط این بسته‌ها اعلام خواهد شد.