:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
قائم مقام سازمان بیمه سلامت خبر داد:

افزایش اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت در سال جاری

قائم مقام سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت در سال پیش روخبر داد و گفت: امسال خرید راهبردی خدمات از مراکز طرف قرارداد نیز با قوت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
1421044429019_112067_713.jpg


خبر اقتصادی - رحمت الله توکل با بیان اینکه ضمن ادامه اقدامات سال گذشته، در صدد افزایش کیفیت دفترچه‌های بیمه سلامت و ارتقای خدمات هستیم اظهار کرد: با ابلاغ طرح یکسان سازی رویه‌ها، نظارتها و قراردادهای بیمه‌های پایه، بیش از 75میلیون بیمه شده تامین اجتماعی و بیمه سلامت و نیروهای مسلح، پوشش یکسانی از خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با اجرای این طرح زمانی که بیمه شدگان مذکور به بیمارستان، مطب، داروخانه و پاراکلینیک مراجعه می کنند خدمات درمانی یکسانی را دریافت می کنند. می‌توان گفت وقتی خدمات یکسان باشد به نوعی همسان سازی و تجمیع موقت در سازمانهای بیمه‌گر پایه صورت گرفته است.

قائم مقام سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به خرید راهبردی خدمات از مراکز طرف قرارداد عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا خدمت با کیفیت تر و قیمت عادلانه‌تر را خریداری کنیم.

توکل، رشد اعتبارات این سازمان را مناسب ارزیابی و عنوان کرد: در روستاها و مناطق محروم و همچنین شهرهای زیر 50هزار نفر جمعیت برنامه ویژه‌ای برای توسعه خدمات و ارتقای کیفیت خواهیم داشت.