:
كمينه:۲۳.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
مدیر‌عامل بیمه آسیا:

بیمه‌نامه‌های مناسبی برای صنایع با تنوع ریسک در ایران وجود ندارد

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر لزوم اتصال بیمه‌های زندگی به اقتصاد کشور گفت: بخش واقعی اقتصاد کشور باید به بیمه‌های زندگی وصل شود، چرا که ابزار تأمین پروژه‌های اقتصادی کشور را می‌توان از پروژه‌های بیمه زندگی تأمین کرد.
کد خبر: ۵۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
308-58.jpg

خبر اقتصادی - مدیرعامل بیمه‌آسیا در افتتاحیه نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات ادامه داد: با این فرآیند، ارزش افزوده‌ای برای بخش اقتصادی و صنعت بیمه کشور ایجاد خواهد شد که در حلقه بعدی می‌تواند به بازار بورس کشور وصل شود و بانک‌ها در این میان به فعالیت واقعی خود که ارائه خدمات کوتاه مدت است، بپردازند.

ابراهیم کاردگر با اشاره به عدم رشد مناسب بیمه‌های زندگی در کشور گفت: دانشگاهیان می‌توانند نقش بسیار پررنگی در انجام تحقیقاتی داشته باشند که علت اصلی و اساسی اختلاف سهم زیاد بیمه‌های غیرزندگی و سهم کم بیمه‌های زندگی در کشور را مشخص کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از صنایع کشور در معرض ریسک‌های بالا قرار دارند، اظهار داشت: در حال حاضر بیمه‌نامه‌های مناسبی ویژه صنایع با تنوع ریسک در کشور وجود ندارد و این موضوع می‌تواند موضوع اصلی انجام تحقیقات علمی کاربردی توسط دانشگاهیان باشد و به طور حتم نتایج بسیار مثبتی خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه‌آسیا همچنین گفت: دانشگاهیان درخصوص عدم نفوذ مناسب صنعت بیمه باید تحقیقات علمی کاربردی انجام دهند. تاکنون تمامی تحقیقات از زاویه تقاضا بررسی شده که نیاز امروز صنعت بیمه کشور انجام تحقیقات از طرف عرضه است که دانشگاه می‌تواند نقش و تأثیر بسیار بسزایی در این مورد داشته باشد.

وی افزود: ارتباط دانشگاه و صنعت بیمه یک ضرورت است و دانشگاهیان باید در حوزه‌های مورد نیاز صنعت بیمه تحقیق و مطالعه کنند.

گفتنی است، در نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با تاکید بر چالش‌ها و راه‌کارهای بازاریابی در صنعت بیمه کشور‌، سه مقاله از طرف مدیران و کارشناسان بیمه آسیا به صورت ارائه و چاپ در مجموع مقالات پذیرفته شده است.