:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

طرح حمایت از تولید ملی بر سر سه‌راهی

عضو کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت: طرح حمایت از تولید ملی برای بررسی به یکی از کمیسیون‌های صنایع و معادن، اقتصادی یا حمایت از تولید ملی فرستاده می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۸
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با فارس گفت: طرح حمایت از تولید ملی برای بررسی به کمیسیون تخصصی آن ارجاع می‌شود اما تا کنون مشخص نیست که طرح برای بررسی به کدام یک از کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و معادن و حمایت از تولید ملی می‌رود.






وی افزود: در خلال آماده‌سازی طرح، مواد آن از 32 به بیش از 40 ماده افزایش یافت و طبیعی است که کار بررسی آن در کمیسیون طولانی بکشد اما تلاش ما بر آن است تا این طرح پیش از پایان سال جاری در مجلس تصویب و ابلاغ شود.

عضو کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا برای بررسی سریعتر طرح حمایت از تولید ملی در مجلس از تمام ظرفیت‌های آیین‌نامه‌ای مجلس استفاده کنیم و پس از پایان بررسی آن در کمیسیون با جمع کردن امضاء از نمایندگان بررسی این طرح را در صحن در اولویت کاری مجلس قرار می‌دهیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح رویکردی کوتاه‌مدت و میان‌مدت دارد و در حمایت از تولیدکنندگان در شرایط فعلی کشور و تحریمهای خارجی است در بلندمدت نیز اجرای سیاستهای اصل 44 برای کشور راهگشاست.