:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
سرمایه گذاری در ورق خودرو سریع جواب داد

صادرات ورق خودروی ایرانی به عراق

300 تن ورق گالوانیزه خودرو از چهارمحال و بختیاری به عراق صادر می شود
کد خبر: ۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰
خبراقتصادی:  جانشین مدیرعامل مجتمع ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت:300تن محصول ورق خودرو این مجتمع بزودی به كشور عراق صادر می شود.

'مسعود جوابخت سامانی' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هفته جاری جمعی از بازرگانان عراقی از مجتمع ورق خودرو چهارمحال وبختیاری دیدن كردند و خواستار انعقاد قرارداد صادرات این محصول به كشورشان شدند.

وی گفت: پس از ارسال نمونه محصول ورق گالوانیزه به عراق، تجار این كشور قرارداد خرید محصول از این مجتمع را منعقد كردند.

به گفته وی، در اجرای مرحله اول قرارداد، محموله ای به وزن 300 تن هفته آینده به كشور عراق ارسال می شود.

جانشین مدیرعامل مجتمع ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: با دستیابی به بازارهای بین المللی، گامی در جهت رشد و توسعه صادرات شركت ورق خودرو برداشته شد.

وی گفت: با توجه به كیفیت بالای محصول تولیدی در شركت ورق خودرو و تبیین هدف ارزشمند توسعه صادرات محصول ، انتظار می رود حجم صادرات این شركت در آینده ی نزدیك به حد مطلوب برسد.

قائم مقام مدیرعامل شركت ورق خودرو گالوانیزه چهارمحال و بختیاری از صدور محصولات این شركت به افغانستان نیز خبر داد و گفت: در پی ارسال نمونه محصولات صادراتی شركت ورق خودرو به كشورهای عراق و پاكستان، كشور افغانستان نیز خواستار محصولات ورق خودرو شد.

به گفته وی، شركت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از ابتدای سالجاری تاكنون بیش از 70 هزار تن تولید ورق تولید كرده كه یكهزار و 200 تن آن بعنوان نمونه محصول به كشورهای عراق،پاكستان و افغانستان صادر شده است.

خوانبخت سامانی گفت: شركت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پس از كسب رضایت بازارهای داخلی، صادرات به كشورهای مختلف و بازارهای منطقه را در دستور كار خود قرار داده است.

مجتمع ورق خودرو گالوانیزه چهارمحال و بختیاری بعنوان نخستین تولیدكننده این محصول در خاورمیانه سال گذشته با حضور رییس جمهوری در منطقه صنعتی'سفیددشت' بروجن بهره برداری شد.